Mana83 Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Bgynte å blø inatt etter en del mensmurringer...menssmurrinegen har dabbet av så det er fortsatt ikke noe fødsel på gang..begynner å ta seg litt opp nå..noen av dere med barn her som startet fødsel sånn? Fikk beskjed på føsen at dette vare tegn på fødsel men hadde regnet med å få sterke rier til nå..er jo 15 timer siden føsret blødningen begynte..bare litt bekymret:S
herola Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Startet sånn til meg. Med lette blødninger (etter at slimproppen hadde løsnet) og mensenmurringer - babyen kom ca 2-3 dager etter det begynte. Så det nærmer seg kanskje for deg!! Lykke til
Fruen i huset Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg begynte å blø 5 dager før ungen var ute :-)
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Begynte sånn til meg også, ikke kraftig blødning- mer som "nå starter mensen i løpet av dagen".. Begynte vel sånn smått søndagskveld, og gikk hele mandagen med maserier.. Så på kvelden/natt til tirsdag var fødselen i gang.. Er du litt usikker, kan du jo ringe føden igjen, og høre om de kan ta en sjekk på deg, så du roer deg ned. Før du vet ordet av det, så er det i gang;)
Tante Gustava Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg begynte å blø samtidig som modningsriene begynte. Etter 27 timer var lillegull ute
millie+2klumper Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg hadde sex og fikk min første ri rett etterpå og så begynte blodet bare og renne av meg. Som en kraftig mens blødning. Det var ekkelt. Fikk beskjed av føden og komme med en gang. Hadde 5 min mellom riene fra starten. Og fra første ri til han var ute gikk det 6 timer og tre kvarter sånn cirkus:). Var heldigvis ikke noe gale fordi om jeg blødde sånn. Fikk aldri noe svar på hvorfor det hadde skjedd.. Men vi kjørte med nødblink til sykehuset for og si det sånn! Det var det lengste kvarteret i mitt liv. Kjente ikke spark heller uansett hvor mye jeg "dytta". så var rimelig urolig da.. men det endte godt:). Sikkert ikke det samme med deg da. får håpe det ikke tar så altfor lang tid før babyen din kommer:) lykke til:)
line_n & sara Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 jeg våkna om natta av en veldig vond mageknip, som gikk fort over, så jeg tenkte ikke mer på det, våkna litt seinere for å tisse og da oppdaga jeg en blødning, ringte føden i litt panikk, og fortalte om blødningen, og de ba meg ta det heeelt med ro, og sove videre, for nå starta nok fødselen snart! var ikke lett å sovne da, nei! litt etter kom mensmurringer, som var regelmessige og gikk gradvis over til rier på morrakvisten, blødningen kom kl 2 på natta, rier hele dagen, og baby var ute halv tolv påfølgende kveld. siden du kjenner mensmurringer, og har blødning, er nok fødselen snart skikkelig i gang! lykke til!!
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg begynte å blø lett på morgenen. Et par timer senere gikk slimproppen. Klumpen var ute etter to døgn Lykke til!
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #9 Skrevet 14. oktober 2008 min startet sånn. våknet kl. halv 6 søndag morgning av blødning og mensmurringer i ryggen.. murringene ga seg ikke, og i 6 tiden på ettermiddagen begynte jeg å få uregelmessige rier.. riene ble regelmessige rundt 9tiden på kvelden, og lille var født halv 4 neste natt.. Ville ringt føden jeg..
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #10 Skrevet 14. oktober 2008 foresten, det er nok helt normalt.. og som du ser av andre svar kan det ta litt tid tok jo opptil en 15t etter min blødning før jeg fikk regelmessige rier, om det ikke var lengere..
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 14. oktober 2008 #11 Skrevet 14. oktober 2008 jepp! våknet 06.30 med murringer i ryggen. i 8 tiden blødde jeg litt, ringte føden var der ca 10.30, ungen var ute kl 14.00;)
ja08 Skrevet 14. oktober 2008 #12 Skrevet 14. oktober 2008 Ja, fikk plutselig et par smertefulle tak etterfulgt av litt frisk blødning. Riene startet deretter og varte i 3 dager til den store gutten var ute. Lykke til med fødselen som er i vente:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå