Gå til innhold

tvillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her som har mistanke om at det er flere inni der??

el noen som vet at det er det??

er bare nysgjerrig se...

synes jeg vokser så ille fort.. er 10+3.

Fortsetter under...

Skrevet

Hei du, er 10+4 og syns selv at magen vokser litt fort. Sviger tror det er tvillinger, det gjør meg skremt. Er jo bare min første.

Skrevet

Har litt tro på tvillinger denne gangen. Vet ikke helt hvorfor.

Men, nå skal det sies at man kan bli fort stor førstegangen uten at det er tvillinger, jordmor var HELT sikker på at det var tvillinger sist, men det var bare 1 der inne gitt.

Hun sa hun aldri pleide å si noe på slike misstanker, men jeg var så stor så hun var helt sikker på at det måtte være tvillinger.

Så de 10 dagene til ordinær UL var LAAAAAAAAAAAAAANGE, men var liksom ikke noe vist i ekstra UL når det var så "nærme" til ordinær UL.

Skrevet

glemte jo å få med at UL dama ble sykemeldt da, så vi endte jo opp med å vente enda lengre.

Hukommelsen min er ikke helt god om dagen, tror vi skylder på innbilt ammetåke!

Skrevet

En venninne av meg venter tvillinger. Hun sier at en ikke får større mage med tvillinger før en er 16 uker på vei.

Det hun derimot også sa, var at en hadde dobbelt så mye hormoner i begynnelsen av svangerskapet.....

Håper på en jeg:-)

Skrevet

jeg har alltid ønska meg tvillinger, men har ikke noen i slekta på noen sider og jeg tror vel vi skal vinne i lotto om det da skal skje oss.. :)

men jeg har hormoner uten like og pupper som om jeg skulle være stor ammer, men er bare 10+3.. men er nok bare en der...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...