zewdi Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 2.forsøk. jeg tilhører Riksen. er det andre som skal uttak neste uke? skal på 1.UL onsdag. Gleder meg mye denne gangen:-)
Lund73 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Hei, hei. For meg gikk det ikke helt som planlagt. Skulle ha mitt 3. icsi-forsøk nå. Denne gangen har jeg ikke brukt spray, men har brukt to sprøyter pr dag (gonal-f og menopur). Var på ultralyd i Tromsø i dag og da var det kun to eggposer å se. Ikke mye å skryte av...... Siden det er siste forsøket ble det bestemt at vi avbryter forsøket og prøver et nytt forsøk (med spray og hele pakken). Icsi-forsøkene er fullbooket før jul - så jeg må vente til etter nyttår før det er plass til meg...:-( Har nå to egg på lur så vi får jobbe hardt under eggløsningen denne måneden ;-) Ellers så skal vi slappe av og kose oss i julen, og så er på med siste forsøket etter jul..... Masse lykke til - til alle dere som skal bli rugere. Håper på mange nygravide i tiden framover:-)
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Hei jeg skal også ha uttak uke 43. 2 forsøk her også., spennende dette, jeg skal ha icsi denne gangen. , skal ha ul på riksen på fredag, 6 stikkedag nå..... kjenner du noe i eggstokkene? jeg synes jeg kjenner mindre nå enn forrige gang. litt redd for at det er lite egg---
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå