Gå til innhold

Britax bilseter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring? Skal kjøpe sete nr 2 snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Britax multi tech seter. Er knallfornøyd! De kan brukes både bakover og forovervend, helt opp til 25 kg. Vi har planer om å bruke dem helt til barna får puter. Setet har også veldig god støtte til hode (mye bedre enn feks besafe).

Skrevet

Ser du skriver det er god støtte til hodet, vil det si at det ikke henger framover også. Er det god liggestilling i dette setet?

Skrevet

Vi har britax highway, og er kjempefornøyd! Brukes kun bakovervendt! Sitter komfortabelt og høyt! Anbefales!!

Skrevet

Vi hadde først et Britax Babysafe Isofix sete og har nå Britax Multitech som bakovervendt. Veldig fornøyd med begge - men har jo ikke prøvd noe annet da ...

Skrevet

Har nå sjekket litt på Britax sine sider. Det står ikke noe om ulike liggestillinger på Multitech, er det bare en stilling? Det er forsåvidt greit, bare den ikke er så veldig rett i ryggen. Kjører noen ganger langt og da vil jeg at gullet skal sove behagelig..

Skrevet

Hodene detter noen ganger rett fremover når de sover, men ikke til siden. Jeg synes tvillingene mine sover bedre i disse setene enn i baby-setene vi hadde fra acta graco. Du kan selv justere liggestillingen på dette setet. Jeg husker vi kikket på noen andre britax seter i butikken som vi synes var for rette i ryggen.

Skrevet

Britax Secura 0-25 kilo (kun bakovervendt)

har i alle fall 4 sittestillinger som enkelt reguleres mens barnet sitter i stolen, dermed har du muligheten til å unngå at barnet henger forover.

Skrevet

Man justerer liggestillingen på Multitech ved å stramme på beltene. Dvs. du kan stille setet akkurat slik du vil ha det, ingen hakk å stille inn på. Kanskje litt dårlig forklart....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...