mathildes mamma Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Noen som har erfaring? Skal kjøpe sete nr 2 snart...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Vi har Britax multi tech seter. Er knallfornøyd! De kan brukes både bakover og forovervend, helt opp til 25 kg. Vi har planer om å bruke dem helt til barna får puter. Setet har også veldig god støtte til hode (mye bedre enn feks besafe).
mathildes mamma Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 Ser du skriver det er god støtte til hodet, vil det si at det ikke henger framover også. Er det god liggestilling i dette setet?
selma07 og engel Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Vi har britax highway, og er kjempefornøyd! Brukes kun bakovervendt! Sitter komfortabelt og høyt! Anbefales!!
Sylteflesk Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Vi hadde først et Britax Babysafe Isofix sete og har nå Britax Multitech som bakovervendt. Veldig fornøyd med begge - men har jo ikke prøvd noe annet da ...
mathildes mamma Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2008 Har nå sjekket litt på Britax sine sider. Det står ikke noe om ulike liggestillinger på Multitech, er det bare en stilling? Det er forsåvidt greit, bare den ikke er så veldig rett i ryggen. Kjører noen ganger langt og da vil jeg at gullet skal sove behagelig..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Hodene detter noen ganger rett fremover når de sover, men ikke til siden. Jeg synes tvillingene mine sover bedre i disse setene enn i baby-setene vi hadde fra acta graco. Du kan selv justere liggestillingen på dette setet. Jeg husker vi kikket på noen andre britax seter i butikken som vi synes var for rette i ryggen.
Super-Langbein Skrevet 13. oktober 2008 #8 Skrevet 13. oktober 2008 Britax Secura 0-25 kilo (kun bakovervendt) har i alle fall 4 sittestillinger som enkelt reguleres mens barnet sitter i stolen, dermed har du muligheten til å unngå at barnet henger forover.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #9 Skrevet 13. oktober 2008 Man justerer liggestillingen på Multitech ved å stramme på beltene. Dvs. du kan stille setet akkurat slik du vil ha det, ingen hakk å stille inn på. Kanskje litt dårlig forklart....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå