Gå til innhold

Hva feiler det henne egentlig??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 15,5 mnd, fikk mmr sprøyten for en uke siden og har hatt feber i helga. I helga var vi på en lengre biltur, men besøket ble et mareritt. Nektet å spise og var enormt sutrete. I dag var feberen gitt seg, men vi var hjemme fra bhg. Trodde hun skulle bli nærmere sitt gamle jeg, men det har vært tidenes mest slitsomme dag. Jeg er meget bekymret nå. Gigantiske raseriutbrudd hele dagen, ingenting er godt nok. Sliter med både søvn og mat. Mulig jeg spottet jeksel nr 2 på vei, mulig hun er urven i kroppen og derfor helt krakilsk, mulig trass, har nettopp oppdaget et sår på en tå kanskje dette plager henne, går enda ikke så mulig hun er frustrert, samme med pratinga (peker mye, men greier ikke gjøre seg helt forstått enda)...

Om dere har vært gjennom noe av det samme, please svar! Løste det seg? Hva kan en gjøre? Overser dere raseriutbruddene?

Jeg har stort sett gitt henne full oppmerksomhet, mulig hun har lært seg til å sutre etter ting hun vil ha fordi det stort sett har fungert. Vi trøster og avleder dagen lang. Vil si at det hele startet for ca 3 uker siden med våkning på natten, men at vi nådde toppen i dag. (Jeg måtte gå noen turer inn på soverommet, mens hun ramskrek i stua. Jeg ble så sinnsykt frustert at jeg kunne ropt til henne eller gjort noe jeg kom til å angre på..)

Bør jeg sende henne i bhg i morgen, kanskje hun savner ungene? (har vært bhg fri før helga)

Det er virkelig for mye for oss nå, skal pusse opp hjemme, er gravid med nr 2 og har en hysterisk rasende unge (hun som ALLTID var blid som en sol). Jeg blir så deppa, og føler at jeg ikke får dette til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...