Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Haha, sorry altså, men jeg tror fåtallet her går med kondomdikt i lomma:-P Hvorfor setter du seg ikke bare ned å dikter et selv?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 når du i halmen ruller vet du da hvem du kn*****? glemmer du din penishette, kan du ha "gjort" både hans(!) og mette... nei, husk på å bruke kondom først som sist så holder du lillemann frisk *pfffff*...hehe, jeg er ikke så flink til dette... ;o)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2008 Hahaha, morsomt dikt det:)))) takk for tips!!!! =) Grunnen til at jeg spør her .. er fordi jeg vet mange er flinke å dikte.. på sparket... jeg er IKKE flink.. =P derfor håper jeg på litt hjelp...
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Kondom er tingen for den som vil være, frisk og rask uten barn og bære. Det er ikke bare å hoppe av i svingen, det er trøkk i utløsninga av den vesle tingen.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2008 HAHAHA.. det og var skambra =D =D takk takk!!! gjerne fler!!!! kan hende jeg blander litt fra hver sine forslag her:D:D
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. oktober 2008 dytti dytt:D
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #9 Skrevet 13. oktober 2008 Kondom er viktig, å skal du høre det har ikke bare med graviditeter å gjøre, nei kondom beskytter deg slik som den bør fra aids, herpes, klamydia, til andre ting som klør. Se nå på meg, jeg ble 'knocka opp jeg! Det var fordi jeg ikke hørte på meg. Jeg visste jo godt at med kondomen på, så hadde jeg nå kanskje sluppet å stå foran dere å hyle om kondombruk, når det eneste tenåringer tenker på er kuk. Men ansvar det tar jeg, så dere skal slippe å være 20 år når dere skal i rundkjøringer sitte Kom igjen gutter og jenter, bli med Hold kondomet slik, åsså ruller du ned. ikke la tissen gå naken i musa da ender du opp med kløe på kusa. Herregud.
Tarantellamora Skrevet 13. oktober 2008 #10 Skrevet 13. oktober 2008 Mannen og dama, de lå på en eng. med himmelen som teppe og gresset som seng. Hans manndom vokste seg sterk og stor. I det han la henne over et bord. Fornuftig de var, kondomen ble brukt den funket fint, den luktet litt frukt Ingen ble smittet, de friske forble. HUn visset jo ikke at han hadde gonore.. Noen særlig poet kan jeg vel langt i fra kalles...:-D
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. oktober 2008 HAHAHAHA!!! nyyydelig dikt!!! dette kommer jeg ganske så sikkert til å bruke:)))) dersom det ikke popper om noe bedre forslag ... men det tviiiiiiler jeg påååå :D Tusen takk :D
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. oktober 2008 Haha, dette var da slettes ikke verst dette=) =) skal si dere er flinke alså!!
Solskinnsjenta Skrevet 13. oktober 2008 #13 Skrevet 13. oktober 2008 Aids is killing so don't be silly; get that condom on your willy!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 13. oktober 2008 Haha, kult kult:) takk jenter!!
milli87 Skrevet 13. oktober 2008 #15 Skrevet 13. oktober 2008 når du drar på byen og finner deg skruller, er det best at at du på pe****en kondomet ruller. å når det svir og blør, da burde du tenkt på kondomet før
småen og smulan Skrevet 13. oktober 2008 #16 Skrevet 13. oktober 2008 Er ikke så god på dikt, kan bare et slagord: Bruk dong, uansett fasong:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå