Gå til innhold

Emmaljunga vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen kan fortelle meg forskjellen på Mondial duo og Edge duo? Evnt. erfaringer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva som er forskjellen men vi har en Edge duo med sportsunderstell!

Er kjempe fornød med vogna! En stor god vogn som det er god plass til voksi/skinn-pose oppi til vinteren!

Kjempe greit med vendbart styre, innebygd myggnetting,regntrekk,lufting i bunn,voggefunksjon på baggen mm..

Hvis det er noe jeg skal klage på så er det at den er litt tung å løfte ut og inn av bilen,men det går greit!

Skrevet

Er vel helst utseendemessig at de er forskjellige, begge kan man velge understell på (sportsunderstellet er tyngst). Ellers er bagmål og liggelengde på sportsdelen d samme på begge!

Skrevet

Forskjellen er fargene, og at mondialen er litt lettere og har bærehåndtak på bagen. Men det skal vist edge duoen 2009 modellen også ha fått. Har kjøpt meg mondial 2008 modell med classic understell, de hadde 20% avslag på den på barnevognhuset Rudo. Nydelig vogn:)

Skrevet

Det er ikke sant at mondialen er lettere. De er like tunge, hvis man velger det samme understellet. Det er kun designen som er forskjellig. (Edgen har solbrem). Begge har nå bæreseler.

Skrevet

bare et tips fra ei som har hatt combi med sport understell og som nå har konvertert til city cross...........sistnevnte er så mye lettere å manøvrere og baggen nesten like stor. sammenlign i butikk og vurder hvor viktige de få cm er før du bestemmer deg : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...