Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Snuppa vår er litt over 5 mnd og spiser litt grøt. Tenkte å prøve å gi henne litt vann etterhvert ved siden av. Når kan man begynne med tutekopp? Tenkte om de kan begynne snart er det vel like greit å gi henne vann fra denne framfor av flaske..? Hun drikker mme av flaske da, så hun kan det, men jeg tenker kanskje det er en fordel med tutekopp etterhvert. Tenker da på disse fra Avent med sånn dings inni som gjør at det renner sakte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Så morsomt, jeg la inn et innlegg med akkurat samme tittel her i går :)

Jeg fikk i alle fall svar om at folk hadde begynt når babyene var 4-5 mnd gamle, så vi planlegger å prøve vi også, siden lillegutt nekter flaske. Han er forresten 5 mnd.

Skrevet

Hehe. Da hadde jeg vel funnet svar om jeg hadde bladd litt bakover i innleggene her. Hender vel det er en del like spørsmål, fint at folk tar seg tid til å svare!

Skrevet

Og det an ta litt tid. Begynte vel å prøve rundt 5-6 mnd, men ikke før den siste uka hun virkelig har sjønt det (7,5 mnd). Får kun vann på tutekopp, da. Hadde sikkert drukket mer om jeg hadde gitt henne juice/mme, men vil ikke at hun skal bli vant med det fra tutekopp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...