danny Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Hei. Snuppa vår er litt over 5 mnd og spiser litt grøt. Tenkte å prøve å gi henne litt vann etterhvert ved siden av. Når kan man begynne med tutekopp? Tenkte om de kan begynne snart er det vel like greit å gi henne vann fra denne framfor av flaske..? Hun drikker mme av flaske da, så hun kan det, men jeg tenker kanskje det er en fordel med tutekopp etterhvert. Tenker da på disse fra Avent med sånn dings inni som gjør at det renner sakte.
Tante Gustava Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Hei. Så morsomt, jeg la inn et innlegg med akkurat samme tittel her i går Jeg fikk i alle fall svar om at folk hadde begynt når babyene var 4-5 mnd gamle, så vi planlegger å prøve vi også, siden lillegutt nekter flaske. Han er forresten 5 mnd.
danny Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 Hehe. Da hadde jeg vel funnet svar om jeg hadde bladd litt bakover i innleggene her. Hender vel det er en del like spørsmål, fint at folk tar seg tid til å svare!
kitty08 Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Og det an ta litt tid. Begynte vel å prøve rundt 5-6 mnd, men ikke før den siste uka hun virkelig har sjønt det (7,5 mnd). Får kun vann på tutekopp, da. Hadde sikkert drukket mer om jeg hadde gitt henne juice/mme, men vil ikke at hun skal bli vant med det fra tutekopp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå