Gå til innhold

Puster lettet ut i dag

utrolig

Anbefalte innlegg

Er så glad at jeg i dag er ferdig med de første 12 ukene og at denne tiden har gått så mye bedre enn forventet.

Selv om jeg har blitt satt 2 uker tilbake underveis har jeg kommet meg gjennom disse ukene og ser fram til mange fine uker og dager framover.

I dag er jeg så glad at jeg kunne fortelle "hele verden" om den lille i magen.

Noen andre som kjenner seg igjen?

Fortsetter under...

:-) gratulerer og jeg er i uke 14. Men jeg er stadig bekymret.

Har tatt duotesten og den ser veldig bra ut før svar på blodprøven som er i morgen . Jeg kjenner at jeg er rett og slett litt redd nå.

Men , men,

Er 41 og har vært utrolig dårlig disse mnd. Med mine to andre var jeg ikke det i det hele tatt. Kanskje litt uvel.

Men eh da var jeg 25 så kanskje det er derfor. .

Hvor gammel er du ? :-) om man kan spørre endame om alder da :-)

Jeg er 42 og det er snart 20 år siden at jeg gikk gravid med min 1.datter. Likner litt på deg- 1. gang ingen verdens ting som jeg kan huske men denne gang rimelige annerledes. Kvalm og uvel, masse hodepinne og ikke til minst denne uro og bekymring. Kanksje dette virkelig er alderen. Kan ikke huske at jeg tenkte tanken at noen kunne gå galt eller at barnet ikke skulle være velskapt. Men har brukt mange år denne gang for å bli gravid og der ligger et av hovedgrunner for meg og ikke til minst tankene på at hvis ikke det går denne gang så er sjansen minimalt for å få et barn til.

Har tatt blodprøve siste uke og skal inn til nakkescreening neste onsdag. Jeg håper virkelig at jeg greier å roe meg ned etter at jeg er ferdig med det.

Krysser fingre at resultat til blodprøve hos deg er toppers og at du kan slappe av etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...