lillebie på`n igjen Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 herregud hvor mange timer jeg har brukt på å sitte på venterommet på Majorstua! uansett, status i dag var en liten lettelse, eggene mine har vokst seg litt til, og jeg hadde 1 på 14 mm, 2 på 13 mm , 3 på 9 mm + noen på 7 mm så forhåpentligvis går det mot uttak om en ukes tid :0) skal på kontroll igjen på onsdag for å se om de vokser som de skal...som gynekologen sa, " vi må lirke og lure disse eggene dine" er jo på sprøytedag 14 liksom....begynner å bli endel stikk på magen min nå :-)
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Men så flott at det er fremgang, lillebie! Lykke til videre, så krysser vu for snarlig uttak. Klem
finetine Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Så flott at eggene dine stadig vokser:o) Du skal se at dette blir noen riktige gullegg, så lenge som de har fått godtgjort seg inne i magen din! Lykke til videre xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Klemz
lillebie på`n igjen Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 Takk for det jenter :-)
MK73 Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Dette høres jo lovende ut!! Lykke til videre. :-)
ES76 Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg var nysgjerrig på hvordan det gikk med deg idag! Bra å høre det går fremover! Men sprøytedag 14 - og enda en uke til kansje...hvor lenge kan man holde på?? Jeg er på dag 13 idag...skal på UL imorgen. Hadde minieggs på fredag (8mm, tror jeg). Men merker litt i magen nå, så kansje det er et tegn på at de har vokst og blitt flere;)
lillebie på`n igjen Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2008 nei si det.....det er både dyrt og følelsesmessig krevende å gå så lenge på medisiner....men hva gjør man ikke for å lykkes sier jeg bare :-) blir spennende å høre hvordan det går med deg på UL med i morgen ED76 :-) huff fikk nettop tlf fra min aller beste venninne..som bare gråt og gråt... hun var blitt gravid i mellom bytte av p piller....ikke planlagt....var vel en 4 uker på vei, fant det ut i dag...... det gjør meg vondt helt inn i hjerterota at jeg kanskje igjen får et negativt resultat, men samtidig skal se magen hennes vokse, og dekorere barne rom osv......huff...er jo selvfølgelig glad på hennes vegne....men det er like vondt hver gang andre forteller meg de skal ha barn.... og hvertfall min beste venninne.........
ES76 Skrevet 13. oktober 2008 #8 Skrevet 13. oktober 2008 Huffda, kan tenke meg at det stikker i hjertet, ja...selv om man jo selvfølgelig er glad på venninnens vegne...Men vær positiv - det går sikkert bra denne gangen:) Alle plantene mine har av en eller annen grunn begynt å spire (og DET er uormalt) - jeg tar det som et tegn - som også gjelder for alle andre;)
lillebie på`n igjen Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. oktober 2008 ja det må du se på som et godt tegn:-) venninnen min mente at det må være et tegn at hun ble gravid nå sånn ut av det blå, det måtte være at vi var ment to be å gå gravid sammen :-) så jeg får håpe hun får rett altså!!!! Vi må holde oss positive ja, men er jammen ikke så lett bestandig....
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 14. oktober 2008 #10 Skrevet 14. oktober 2008 Da går det på fram i hvert fall :-) Sakte men sikkert ...... Blir sikkert flotte egg !!! jeg venter og venter......
lillebie på`n igjen Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. oktober 2008 ikke fått mensen enda gitte? kjedelig å gå sånn å vente !!
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 14. oktober 2008 #12 Skrevet 14. oktober 2008 Heisann lillebie:-)))) Dette høres jo lovende ut. Du skal se du får ut knallgode egg som har fått godgjort seg ordentlig der inne. Er jo veldig godt mulig ho venninna di får rett og at dere kan trille i sammen. Blir jo veldig spennende for dere dette ihvertfall. Er helt forferdelig i den ventetiden dere er i nå. Er så mye å bekymre seg for. Jeg heier og krysser fingrene for at det er din tur nå:-))))))))))) Sender over masse babystøv herfra;-)))))))))))) Klem:-))))
lillebie på`n igjen Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 14. oktober 2008 takk for oppmuntringen pysekatten:-) huff har hatt en tøff dag i dag....jeg klarer rett og slett ikke slutte å tenke på venninna mi som er blitt gravid...jeg klarer ikke helt å takle det med meg selv....er så redd for at hun skal bli lei seg når hun merker at jeg ikke takler dette helt... har ikke lyst å snakke med henne en gang ( og vi har kjent hverandre siden barnehagen!) det er virkelig ikke meningen, men hun kunne ikke fortalt meg det på et værre tidspunkt :-( huff jeg håper hun har rett, at vi skal gå gravide sammen :-) hvis ikke går jeg en tøff tid i møte ! *samler til meg masse babystøv*
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 14. oktober 2008 #14 Skrevet 14. oktober 2008 Skjønner godt du synes det er tøft. Blir liksom ikke bedre med tida heller. Men nå satser vi jo på at du kommer hakk i hæl nåda. Dette skal jo gå bra. Ikke sant. Fulgte ei veldig god venninne gjennom svangerskapet hennes. Hun fikk baby nå i våres. De gikk gjennom det samme som oss og jeg gledet meg på hennes vegne. Men fikk mange stikk i den tiden. Spesielt da alle andre kommenterte magen og spurte når hun skulle ha det. Det var av og til veldig vanskelig og hadde bare lyst å gråte. Tror alle her inne vet hvordan du føler, men du skal se at alt ordner seg. Sender stoor trøsteklem til deg:-)))))))
lillebie på`n igjen Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 14. oktober 2008 huff ja jeg regner med at alle her inne vet hva jeg snakker om, det er et veldig vondt tema, når gode venninner blir gravide, og du blir den personen de forteller alt til om graviditeten, man prøver å smile og støtte, men innvendig er man såå lei seg :-( huff trodde ikke jeg skulle reagere sånn som dette, har grått i hele dag. ja dette må gå bra nå, får satse på det :-)
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 14. oktober 2008 #16 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg reagerte helt likt som deg. Vi var på kafe og ho fortalte den gode nyheten. Trodde jeg taklet det bra og synes jo dette var gøy for dem, men da jeg kom hjem gikk jeg rett i armene på mannen og begynte å gråte. Alle mine venninner har barn nå så ho var liksom den siste. Etter det var det bare meg som ikke hadde barn. Var en vanskelig tid, men du blir liksom bare mer bestemt på at nå er det min tur og dette skal jeg klare. Jeg gir meg aldri. He he. En blir litt smårar også av alt dette innimellom. Men jeg er helt sikker på at dette klarer du. Viktig å tenke positivt for det er jo ingen som vil bo i en ulykkelig kropp. Tenk at denne gangen skal det gå bra. Jeg tenker på deg også og krysser alt jeg har. Synes liksom du har hatt din porsjon uflaks og dritt nå. Det er deres tur til å klare dette nå. Klem:-)))))
lillebie på`n igjen Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #17 Skrevet 14. oktober 2008 ja det er liksom sånn....det er vi som har planlagt barn lengst av alle jeg kjenner...vi startet før alle andre prosessen med å bli gravide... så kom de da, en etter en- vennene mine, og fortalte at de skal ha barn....så nå er 4 av de gravide og en har fått ungen sin alt....og det er de 5 jeg har nærmest kontakt med....ikke rart man noen ganger synes synd på seg selv og føler at verden er urettferdig! samtlige har klart det på første forsøk også... men det er nok sant som du sier, ingen vil bo i en ulykkelig kropp :-) skal holde med positiv jeg, må bare få unna UL i morgen tidlig, hvor jeg kanskje får en dato for uttak, da kommer nok de gode nervene og spenningen tilbake :-) klem
ES76 Skrevet 15. oktober 2008 #18 Skrevet 15. oktober 2008 Heisann, hvordan gikk UL idag Lillebie...? Jeg var igår og idag. Har to "store" egg (16,8 + 13,5 - det på 13 vokser fortsatt sa hun...), og ett mini – så nå er det uttak på mandag...Men det var dårlige greier - to egg, liksom. Men legen var positiv, det virker ikke som et alternativ at de ikke blir befruktet - men det er det jo faktisk:/ Hold humøret oppe - selv om det ikke er så lett:) Alt pleier ordne seg til slutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå