Gå til innhold

Til dere som har satt inn Hormonspiral.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Jenter.

Satt inn hormonspiral 22 september og fikk mens som jeg skulle 2 okt, men nå har jeg blødd siden. På min 11 mensdag i dag er dette normalt eller skal jeg ringe legen??

Normalt så blør jeg i 5 dager.

Håper jeg får noen svar.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei der!

Hørtes helt ut som meg d der.. blødde også veldi lenge første mens etter at jeg satte inn spiralen.. men i sikkert en uke va d ganske lite eg blødde.. mens nr 2 varte bare i 5-6 dager eller noe.. så d e sikkert normalt.. de sier jo at man kan ha uregelmessige blødninger i 3-6 mnd etter å ha satt den inn... Men hvsi du e bekymret så e d jo bare å ringe å spørre de som sitter i skranken på legekontoret. de får ganske mange spørsmål, så kan være de kan svare på d.. : )

Skrevet

Jeg fikk hspiral i august en gang og har småbødninger annenhver dag enda!!!

Har ikke fått mensen tilbake etter fødsel.

Skrevet

Dette er mensen og har blødd vanlig+++ i 11 dager (dritt lei)

Etter jeg satt den inn småblødde jeg i noen dager og så opphold til jeg fikk mensen. Trodde man skulle blø mindre jeg når man har satt inn. Ihvertfall det legen sa. Prøvde å ringe kontoret nå men var selvførgelg stengt.

Skrevet

jeg tror ikke jeg har fått tilbake mensen, men jeg fikk spiralen 17 september og har blødd hver dag siden. Ikke bare småblødninger heller, men som å ha mensen. Skal kontakte lege snart om det ikke roer seg. er nok helt normalt desverre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...