Prinsesse Sophia Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Hei Jenter. Satt inn hormonspiral 22 september og fikk mens som jeg skulle 2 okt, men nå har jeg blødd siden. På min 11 mensdag i dag er dette normalt eller skal jeg ringe legen?? Normalt så blør jeg i 5 dager. Håper jeg får noen svar. Klem
Lillemann blir storebror! Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Hei der! Hørtes helt ut som meg d der.. blødde også veldi lenge første mens etter at jeg satte inn spiralen.. men i sikkert en uke va d ganske lite eg blødde.. mens nr 2 varte bare i 5-6 dager eller noe.. så d e sikkert normalt.. de sier jo at man kan ha uregelmessige blødninger i 3-6 mnd etter å ha satt den inn... Men hvsi du e bekymret så e d jo bare å ringe å spørre de som sitter i skranken på legekontoret. de får ganske mange spørsmål, så kan være de kan svare på d.. : )
solskinn +;) Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg fikk hspiral i august en gang og har småbødninger annenhver dag enda!!! Har ikke fått mensen tilbake etter fødsel.
Prinsesse Sophia Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 Dette er mensen og har blødd vanlig+++ i 11 dager (dritt lei) Etter jeg satt den inn småblødde jeg i noen dager og så opphold til jeg fikk mensen. Trodde man skulle blø mindre jeg når man har satt inn. Ihvertfall det legen sa. Prøvde å ringe kontoret nå men var selvførgelg stengt.
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 jeg tror ikke jeg har fått tilbake mensen, men jeg fikk spiralen 17 september og har blødd hver dag siden. Ikke bare småblødninger heller, men som å ha mensen. Skal kontakte lege snart om det ikke roer seg. er nok helt normalt desverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå