Gå til innhold

Soving ute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sover babyene deres ute? Triller dere tur først eller kan dere bare legge de i vogna og sette de ute? Snuppa vår på 7 uker er bare blitt mer og mer glad i å sove ute. I begynnelsen våknet hun hver gang vogna ble stående i ro, men nå sover hun gjerne 1-2 timer etter vi er kommet hjem fra trulletur :-) Bliir kanskje ikke hver dag, men så ofte som mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt sover kun ute i vognen på dagtid, har gjort siden han var kanskje en måned eller to. Har stort sett bare kunnet legge ham i vognen så sovner han, evnt bare stå og dra vognen frem og tilbake ett minutt eller noe. Så har ikke fått gått så mye turer som jeg hadde tenkt, siden han var så lett å legge i vognen :-) Han elsker det og i begynnelsen kunne han sove i 4-5 timer i strekk...

Skrevet

Gutten min på snart 5 mnd. sover bare ute på dagen, det har han gjordt siden han var 2 uker. Både når vi går på tur og ellers når han trenger en lur. Sover mye bedre ute også er det bra med frisk luft!

Skrevet

Gutten vår sover ute på dagtid. Får han ikke til å sove inne. Litt hyl og skrik når jeg putter han i vogna, men går en bitteliten tur (ofte ikke mer enn 200 meter tur/retur søppelkassa) og så sover han.

Skrevet

Jenta vår på 6,5 mnd sover ute alle tre duppene. Triller i 5-15 minutter før hun sovner og da setter jeg vogna på terrassen, rett utenfor hagedøra. Der sover hun i alt fra 30 minutter til 2 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...