nina er gravid;) Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Har nå blødd siden 8,å har snakket med klinikken i dag og de bare bekrefter det jeg allerede hadde forstått..ikke min tur denne gangen. Men jeg føler meg ved godt mot,mange som har blitt gravide her inne i det siste ...gratulerer til dere;))))og lykke til vidre. Dette er det 5 året vi holder på , men diagnose bare siden mai i fjor...så jeg har bestemt meg for ikke å gi opp så fort,har to fryseforsøk igjenn på første ivf..og går ikke det ,blir vi fosterforeldre...jeg ser at det er mange som har prøvd leeenge..ikke gi opp ..dere er skikkelig tøffe og det blir nok deres tur en dag...stor klem fra en som ikke er klar til å gi opp..
mammasnart? Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Hei! Det var leit å høre.. Men godt å se at du ikke gir opp! Det er over og ut for oss også. Testa selv negativt i går, fikk TR i dag samtidig som jeg tok en negativ blodprøve. Skikkelig tøffe tak dette her og jeg føler med dere andre. Jeg unner ikke min værste fiende å gå i gjennom slike prøvelser både fysisk og psykisk.. Nå håper jeg vi klarer å nullstille oss og samle nye krefter. Ønsker deg det beste. Å være sterk er ikke å aldri falle å alltid vite å alltid kunne Å være sterk er ikke å alltid orke le å hoppe høyest eller ville mest Å være sterk er ikke å løfte tyngst å komme lengst eller alltid lykkes Å være sterk er å se livet som det er! å akseptere dets kraft å ta del i det. Å falle til bunnen slå seg hardt og komme igjen. Å være sterk er å våge å håpe når ens tro er som svakest. Å være sterk er å våge se et lys i mørket og å alltid kjempe for å nå dit...
nina er gravid;) Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 ÅÅÅ...nå ble jeg litt lei meg ..håpet det skulle gå bra for dere andre..men ..dikt ditt var vakkert og er sikker skrevet av en realist..he he jeg tror jeg er av den typen ...ser livet som det er og har så mange ting og være glad for...vi har nesten samme diagnose, og jeg tror nok den er en av de bedre å ha..så skal nok se at det er vår tur snart og tenk hvor glad du blir og hvor mye et slikt barn er ønsket...jeg har ringt klinikke i da og skal igang med fryseforsøk neste mens ..alså denne og så neste..bare noen uker til og da ...skal det bli min tur..he he...har du snakket med dem..sender deg en stor trøste klem..å håper vi følger hverandre vidre..
finetine Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Å så leit å lese jenter:o(................vet så altfor godt hvordan dere har det nå. Godt at dere ikke mister motet. Man må bare prøve å reise seg igjen som det står i diktet! Det er litt lettere når det ikke er så lenge å vente til neste forsøk, det hjelper en del å tenke på. Ikke gi opp, en gang lykkes dere og vi andre her inne:o)!! Det må vi ikke miste troen på.......... Trøsteklem
mammasnart? Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Hei igjen! Takk for gode ord dere!! Det MÅ bare gå for oss- barnet som eventuellt kommer er i allefall ønska ja.. Jeg skal i gang med fryseforsøk ved neste mens jeg og, ble litt overraska da jeg trodde vi måtte vente en mens til. Men synes det er like greit å bare kjøre på. Ja, vi må følge hverandre! Vi gir ikke opp uten en kamp!! Håper dagene ikke blir for tunge- tenk på deg selv og skjem deg selv bort. Vi skrives da:-)
mammasnart? Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 En ting til... Til dere som leser dette og enda ikke vet utfallet: Ikke mist motet av å lese om oss!!! Skjønner hvordan det er når en leser om nedturer.. Det er mange av oss her inne som er gravide og! Gratulerer så mye til alle dere gravide!! Så ønsker jeg dere ALLE masse lykke til med det fremtiden vil bringe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå