Mamma til 2 søte jenter Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 er dette uvanlig?? Har nå blødd siden fredag veldig kraftig, men har fortsatt skikkelig ømme bryster og kjenner noe nedi magen - som jeg gjorde når jeg var gravid. HAr også kjent stikninger. Hva kan dette være`?? JEg trodde symptomene skulle gå tilbake...
Alvepia *happy mum* Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Hei. Det sammer har det vært hos meg også etter jeg mistet. men i forrige uke ( ca 2 uker etter ) har jeg ikke kjent noe mere. Noen sider det er pga hcg verdien i kroppen. Jeg vet ikke helt, men tror det nok er normalt å ha litt etterpå virkning. Fredagen tok jeg siste blodprøve, å da var hcg verdien synke te 6. Nå er det bare mote seg opp til neste fryseforsøk. klem
finetine Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Det er det som er så sårt. Kroppen sender ut signaler fortsatt som om man var gravid. Etter SA min kjente jeg symptomene i ca en uke, så ble de svakere. Det gjør det på en måte ennå vanskligere å takle når kroppen oppfører seg som om man fortsatt har en spire der:o(......... Trøsteklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå