Canari Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Hva tenker dere om å gi dette til 1 2/2-2 åring, er det sunt eller ikke. dette er riskaker laget av puffet ris med krydder. Noen som kan noe om dette? Og hva med rosiner :-)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Snuppa har spist rosiner siden før hun fylte året.. Riskaker er da gode nok å sutte på de, men snack&jacks smaker jo bæsj Om deter så sunt kan jo diskuteres...det er jo stort sett luft..
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 om det er sunt eller ikke - skulle det stå
Canari Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 Både jeg og snuppa mi er veldig glade i disse riskakene, men jeg forsøker å være litt forsiktig mht hvor ofte og hvor mye rosiner hun får.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg bruker rosiner og evt kjeks som lørdagsgodt jeg..Det er vel maks 50g i uka eller noe i den dur som er anbefalt. I hverdagene er det frukt og grønt som gjelder.. Kan gi snuppa hva det skal være av det og hun elsker det , være seg eple, banan, agurk eller gulrot digger disse riskjeksene selv, men ikke snack&jacks merket med forskjellige smakstilsetninger etc.. kjøper vanlige first price..
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg tror ikke de med krydder er videre sunne nei. Hva med vanlige riskaker isteden?
Canari Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2008 OK - skal prøve uten smak, spørs om jeg klarer en slik retrett nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå