Gå til innhold

Hjelp! -hva ville du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har ruget siden 2. oktober, og tror jeg skal driste meg til en test i morra...

Er sykemeldt ut uka, da jeg ikke fungerer i min arbeidshverdag når jeg er i forsøk.

Vi er så heldige å ha en super ICSIgutt på 19 måneder, som går i barnehage.

Så til problemet: neste uke skal mannen på HV-øvelse (blærg...) og mine arbeidstider gjør det umulig å både levere og hente i barnehagen. I vår var jeg gravid, men mistet i MA, og er derfor superstressa på om jeg skulle lykkes, kommer ikke til å slappe av før ungen er ute... Er det frekt av meg å be om delvis/aktiv sykemelding for å få til neste uke? -vil gjerne jobbe, men det blir umulig å få gjennomført, samtidig som stressnivået slett ikke kommer til å synke om jeg skulle være så heldig å teste positivt...

Hva ville du gjort? -jeg trenger hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk på deg selv nå. Dersom du føler deg best med å være hjemme en uke til så synes jeg du skal gjøre det. Det er mange stressmomenter i dette her og da må en velge hvor en skal holde fokus..

Tvi tvi med testen :-)

Skrevet

Helt enig med ikø29. Ta vare på deg selv dersom du er gravid, og ha god samvittighet for en sykemelding.

Lykke til med morgendagen :o)

Skrevet

Takk for gode svar! -og takk for hjelpa!

Nå har jeg testa, og JIPPI! -det ble positivt!

Har også bestillt time hos legen, og etter litt shopping i formiddag kjenner jeg alt bekkenet mitt (gikk på krykker fra uke 13 da jeg var gravid med gutten vår)

Så tror det blir en delvis sykemelding i alle tilfelle.

Skrevet

Gratulerer så mye:o)!!! SÅ gode nyheter..........

Som en kollega av meg en gang sa:

Dette holder du bare på med deler av ditt liv,

jobbe skal du gjøre i mange år så hvis du sykmelder deg

skal du ikke ha dårlig samvittighet for det................

Gjør det som føles best for deg:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...