Gå til innhold

Treff i ålesund?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har lest at treffene på Lyspunktet går uansett om det er ført opp noe eller ikke.

Jeg har ikke vært på treff selv enda, men jeg har lyst til å gå og bli kjent med andre gravide! Er eneste gravide blant vennene mine nå, og det kan bli litt kjedelig i lengden. I tillegg har ikke kommunen min kapasitet til å holde svangerskapskurs eller barselgrupper! :-(

Er min første, så det hadde vært kjekt å snakke med andre som er gravide.

Jeg lurer på å gå på neste treff nå onsdag eller kanskje neste uke, dersom jeg tør, he he. Hva med deg?

Åja:) Det høres bra ut. Jeg e rogså den eneste og ganske nyinflyttet så kjenner ikke så mange.

Jeg møter gjerne opp på lyspunktet denne onsdagen:) Er bare 13 uker da, men er jo over 12:) hehe

Kan ikke vi være nybegynnere i lag da? Er det kl 18 eller 19 det begynner?

Hei... det er bare det att jeg har fått en kraftig blødning så må være liggende de neste 3 dagene:( Er så kjedelig... Å jeg som ville på treff i mårgen..... Håper bare att nurket klamrer seg fast:)

Men skal prøve å komme neste onsdag:)

Å nei, så fælt! :-( Er ikke kjekt med blødninger, om de uansett ofte er helt ufarlige! Det føles så skummelt og er psykisk terror!

Jeg krysser fingrene for deg og nurket!

Nå må du bare ligge helt i ro, og ikke prøve deg på noe annet! *sofainstruks* fra meg :-)

Neste onsdag må jeg reise vekk med jobben, men jeg har uansett planer om å være med på BIMtreff framover, så jeg satser på at vi sees der. Hvor bor du egentlig? Jeg bor på sula. :-)

Lykke til de neste dagene, og ta vare på deg selv!

Annonse

Er ikke kjekt i det hele tatt :( Men det ser ut som dette skal gå bra for blør ikke så mye lenger.... Heldigvis:)

Ligger... Kjæresten min har søtte dvd i dvd spilleren og kjøpt en bonke med blad for å sikre att jeg ligger:) Hehe... Er så vidt jeg får lov å gå på do... Han er så redd stakakren....

Oki, men da sjåast vi på BIM treff om 2 uker da:) Jeg er fra ulsteinvik så har ett lite stykke å reise.

Takk for det. Dette skal gå for det har jeg bestemt:) Men det er tortur og vente helt til i mårgen med å få høre fosterlyden...

Huff så kjedelig da :( Ja for neste gang så skal jeg ihvertfall....

Jeg var på treff når jeg skulle ha mi første, da hadde vi ikke noe fast bord, men det kan være annerledes nå da:)

Men jeg kommer neste uke så håper att vi treffes da:) Når har du termin?:)

Hei hei

Så har det vært noen treff? Er også gravid for første gang, og mine veninnner var litt tidligere ute enn meg :) så jeg er eneste gravide blant mine for tiden.

Hadde vært gøy å blitt kjent med andre som er i samme situasjon. er 15 uker på vei her:)

Annonse

Jeg har ikke fått så stor mage att dere kan kjenne meg igjen på den... Men jeg er ganske høg... er 180 cm:) Men er dere kjent på lyspunktet? Så kan vi avtale bord:) Men det har brukt å være ganske mye folk der.

Men om vi avtaler det runde bordet? eller bordene somer opp trappa?:) om dere skjønner :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...