Gå til innhold

Glad moden mor på 45 kommer inn til dere!

Inamor<333

Anbefalte innlegg

Heisann

nå har jeg sittet på gjerdet en stund og bare lest om dere. Men nå er tiden inne for å rope ut - iallefall til dere - at jeg er gravid.

Ingen aktiv prøving og uten hjelpemidler, men uten prevensjon.

Fylte nylig 45år, ble gravid mens jeg var 44 da :o)

Har to barn fra før, 14 og 17. Forløpig har jeg ikke fortalt noen om det enda.

Jeg har vært inne på denne siden 2 ganger før. Som 41åring og 42 åring ble jeg også gravid, men mistet i uke 6 og 9 i SA.

Nå er jeg i uke 6 i dag og denne gangen vil jeg greie det. Kjenner på meg at dette er nok min siste sjanse. Veldig hyggelig å se at det er flere rundt min alder her, selv om jeg ja er nok blandt de eldste. Men det bryr jeg meg ikke noe om :o)

Min termin er 10. juni. Lykke til til dere alle damer, både dere som har greid det og dere som iherdig prøver.

Jeg kjenner meg heldig og ydmyk.

Tidligere var jeg innlogget som LilleMy63 for dere som har vanket på sidene her lenge.

Fortsetter under...

Tusen hjertelig! Ser du vel igjennom dine første 12 uker. Så bra! Da går det nok bra med deg nå. Bruker du noe for å holde på spiren. Tenker på Crinone eller Progesteronkrem? Skal du ta noen tester iht barnet?Lykke til videre og slapp av. Gleder meg til jeg er der.

Annonse

nei,,ingenting...Men jeg tok både duotest og fostervannsprøve.Og begge var veldig fine...Det eneste jeg plages med er at morkaka ligger helt foran livmora ,så jeg har hatt 2 blødninger.Men nå er det en stund siden heldigvis...Min mann har ingen barn fra før,så ekstra artig for han;-))...Vi snakkes;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...