Gå til innhold

Andre som har en baby som ALDRI gråter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille gutt på snart 6 måneder gråter ALDRI, og har aldri gjort det heller ... Selv ikke hvis han slår seg, da er det maks 5 sekunder, så "gidder han ikke" gråte mer ...

Begynner nesten å lure på om det er noe galt her jeg... For de kan jo ikke være SÅ snille? Eller?

(bank i bordet!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri å Aldri men kan telle på en hånd :)

Da han fikk 3mnd vaksinen, gråt han såvidt (max 15sek) men han gråt litt i sympati når di andre barna gråt.

Det samme skjedde her i forrige uke, da jeg skulle en kjapp tur i butikken og venninna min var her med sin baby. Han begynte å gråte for han var sulten, å da gråt Dennis igjen av sympati :P Thats it!

En veldig snill liten kar som har det nok veldig bra med seg selv.

Skrevet

Min gutt griner bare når han er sulten og trøtt,han er kjempe snill :o)....

Skrevet

Jeg har også en liten gutt her på 5 uker som ikke gråter annet enn når han vil ha mat. Han sover hele natta (7-8 timer) og er bare snill og søt. Tror bare vi skal være glade så lenge det varer jeg :o)

Kanskje de bare ligger til lading.. :o)

Skrevet

7mnd her, og tro meg, jeg har vært bekymra fordi han er så snill.

Han kan sutre en del da, nesten verre til tider.

Men gråter aldri nesten, kun klaging n år han er trøtt

Skrevet

Sååååå misunnelig på dere jenter! Nyyyyyt det. Hilsen kolikk-mamma´n!

Skrevet

Han her har aldri gråti når han er sulten engang...! Kan klage litt, men det er aldri ordentlig gråting ...

Ja, vi får nyte det, jenter...!

Vi får vel vår tørn en annen gang... ;)

Skrevet

Sivert *har født lille Casper* :

Kanskje de bare ligger til lading.. Hehehe, herlig :-)

Skrevet

oi... seriøst??

wow... her går det i gråting fra morgen til kvleds virker det som til tider... han har kolikk da, så HÅPER det blir bedre når han nærmer seg 3 mnd. er 2,5 nå, så det er vanskelig å forestille seg men..

Skrevet

Snuppa her på 6 mnd gråter heller aldri!!

Nesten så jeg ikke kan tro det, for godt til å være sant liksom:)

Uansett hvor trøtt hun er, så smiler hun fra øre til øre til alle sammen rundt seg:) Tapper liten sjel, hehe;)

Folk rundt oss kommenterer det stadig vekk at hun aldri gråter, bare smiler...er jo helt utrolig!

Såå hærlig:D

Skrevet

Klart babyar kan vere så rolege!

Jenta vår er no snart 11,5 mnd og griner så å seie aldri. Unntaka er når ho har fått vaksine eller viss ho har slått seg (og då er det berre dei "obligatoriske" 5 sekundene, og så er alt bra igjen). Og så har det vore litt sutring når ho har vore sjuk.

Men jenta vår er ganske var for skarpe lydar (og i dei siste par mnd: for framande), så då begynner tårene å trille innimellom, sjølv om ho ikkje skriker/lagar lyd... Ganske sensitiv lita jente det her :o)

Skrevet

Gutten vår hadde kolikk og gråt en del rundt 2 mnd alder, men etter at det var over har det vært lite gråting. Gråter litt hos kiropraktor og så vidt av vaksinen og noen sekunder om han har slått seg ordentlig. Men er ikke dette helt normalt da? Ingen jeg kjenner som har barn over en fem-seks måneder har barn som gråter noe særlig. Det er mest sutring og veldig kort gråt og det har vel ikke noe med om barnet er "snillere" enn andre om det gråter eller ikke? Syns det er sunt at et barn som ikke har så veldig mange uttrykksformer sier i fra om hvordan det har det og føler seg jeg:)

Skrevet

Aldri og aldri ;) Men hun er fryktelig snill. Sutrer når hun er trøtt, gråter når hun er veldig sulten eller har vondt i magen. Ellers har hun grått etter 3 mnd. vaksinen, ellers ikke noe som jeg kan huske. Ikke da hun ble født en gang, bare knirket litt - hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...