Gå til innhold

Hvor mange dager igjen da jenter??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

44 dager igjen, så snart høygravid, tjohoo:-) Også stort sett alt klart, mangler litt ullklær.. Finner ikke ullvotter eller generellt votter uten tommel noen plasser.. :-( Ikke finner jeg ullklær heller i nøytrale farger.! (vet ikke kjønn)

Annonse

45 dager igjen. Og sykemeldt helt nå, så koser meg med den blivende storesøster hjemme nå. Siste sjans til å kose oss sammen før vi blir fler.

Har ikke gjort klart så mye ennå, men har begynt å vaske de nøytrale klærne til storesøster og ryddet bort de rosa klærne, klare til søskenbarnet som er ventet om 13 dagers tid.

Men er drittlei nå,

41 dager igjenn,så høygravid imorra:)

tenk at vi snart e ferdig, tia har gått så utrolig fort. neste månde e det vårres tur. akkurat slutta jobba, så vart 3 uka før permisjon, jobbe som servitør på en travel plass så fornøyd med at æ har klart mæ så leng:)

så no ska æ bare nyt dein siste tia, men og slapp av og lad opp te lillepia kjem:)

alt e klart, bare bleia som må kjøpes inn:)

35 daga igjen her... Går ut i permisjon etter denne uka, kjenner det skal bli godt, jobber på butikk så der blir det en del ståing og gåing. Man må jo tenke på seg selv nå, er jo ingen vits i å være sliten og uladet til lillegullet kommer!

35 dager igjen!

Permisjonen (inkludert noen ferie- og avspaseringsdager) starter om en time! Det meste er i hus, så nå gleder jeg meg til lange morgener, joggebukse, cafébesøk, FF på DVD og vask av alt det lille fine babytøyet!

Tenk så kort tid siden det er vi satt med testen i hånden, dere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...