Gå til innhold

Hvor lang tid til stingene er vekke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prinsessa mi er nå 1 mnd gammel på torsdag..

Jordmor sa at stingene skulle begynne å løsne(selvoppløsende) etter 2 uker..Men her er jeg 4 uker etter fødselen å stingene er der fortsatt...Kjenner tråden å har ikke merket noe forskjell annet enn at de er lettere å være borti dem.

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig fødsel eller ks? :)

Skrevet

Jeg lurer på det samme (vanlig fødsel m klipping)

¤dytt¤

Skrevet

Jordmor sa en-to uker til meg og, men neida...5 uker! Begge gangene (sydde bare bittelitt begge gangene, men det blir jo unektelig sting allikevel da ;o)

Jeg ringte til sykehuset etter de to ukene og spurte, og da ble jeg nesten ledd av! "hå hå, nei det går nok en måneds tid ja!" var svaret da.

...men hvorfor sier dere to uker da?!?!

Skrevet

Jeg har hatt vanlig fødsel..Ble tatt me vakum på slutten pga at navlestrengen var for kort. Ble klipt på siden å stingene er i flere lag innover. Jordmor sa at etter 2 uker skulle stingene begynne å løse seg opp.

Men her sitter jeg...full med sting uten noe som løser seg opp.

Passe teit at man skal gå å lure på dette..Har lurt flere ganger på om de faktisk ikke har brukt oppløslig tråd her..Men tviler på det er sånn.

Skrevet

Da syns jeg du skal høre med legen din om h*n kan ta en titt på deg.

Jeg måtte sy inn iene fingeren min en gang, og fikk beskjed om at de hadde sydd med tråd som ville løse seg opp.. Men nei da.. det gjorde den ikke...

Spurte jordmora mi om det da jeg hadde tatt ks, for jeg var jo redd for at de ikke ville løse seg opp igjen, og hun spurte hvilken farge det var på tråden jeg hadde hatt i fingeren, blå sa jeg, og da sa hun at den blå løser seg ikke opp, men den som løser seg opp skal være blank/hudfarget, sånn som jeg hadde i kssåret.

Så da hadde legen som sydde meg i fingeren tatt feil tråd...

Skrevet

Har en liten trådbit hengende på utsiden midt imellom "musa" å rompehullet for å si det stygt...

Den ser hvit ut å det virker som om den er knytt sammen.

Det svir litt når jeg tørker meg under når jeg sikkert drar litt i den..Inni greier jeg ikke se så mye men kjenner stingene nedover "kanalen"..

Skal inn på kontroll den 20.Oktober å skal høre da..

Skrevet

Mine falt ut iløpet av ca 2 uker! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...