Gå til innhold

Trenger oppmuntring til 5 mnd kontroll.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til 3 mnd kontrollen var jeg iskald og sa at dette er bare to stikk også ferdig. Denne gangen gruer jeg meg skikkelig. 30 min til vi må gå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan si at når jonas fikk sine sprøyter på 3 mnd kontroll hylte han som besatt i 15 minutt, så sovnet han. når han fikk neste, 6 måneder var det for oss grunnet ferien og sann så var det sutring i 5 minutt max, så smilte og lo han igjen.....

Skrevet

jeg vet.. huff.. gruer meg også.. skal 13 november.. han skreik jo så gææærle på 3mndern og ble helt uvel i ei uke...men de må jo ha den så er jo ikke så mye å gjøre med den saken... Får tenke at det er mer verd det på lengre sikt...

Skrevet

Vi tok sprøytene på 6 mnd kontroll, men lillegutt hadde en reaksjon på 2 sekunder så var han ferdig.... ba HS ta begge sprøytene rett etter hverandre. Hadde gruet meg VELDIG, men det gikk over all forventing, han gråt jo så og si ikke. Og heller ikke noe reaksjon etterpå.

Skrevet

Huff takk dere. Hun sover nå slik at hun er litt utvilt til etterpå. Jeg har heldigvis fått med meg mannen min.. Jeg vil bare ikke at hun skal ha vont. Takk for oppmuntring.

Hvem bør holde henne, mannen min eller jeg.

Skrevet

Jeg vet... sitter og psyker meg opp jeg også, har time 10.30. Stakkar disse små, er nok nesten verre for oss enn for de, de glemmer det nok med en gang. Det verste syns jeg er at det er 2 stikk, hadde det enda bare vært 1.

På 3mnd hadde vi med pappaen, så han fikk i oppgave å holde han. Denne gangen ser det ut som mamma må til pers gitt :(

Skrevet

Ta med sukkervann og gi før og etter sprøyten, det hjalp ihvertfall her!

Skrevet

Oppdatering: Vi er nå tilbake. Det gikk veldig fint. Mannen min holdt henne og jeg tok henne rett stikkene. I det de skulle stikke fikk jeg henne til å smile til meg, og da merket hun ikke at de stakk før det var gjort. Ble en del hyling med stikk nr to, men det gikk supert. HS hadde såpebobbler som hun brukte for å avlede henne etter hvert stikk, og det funket som knall.

Takk for støtten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...