PrinsesseJenta Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Han er 6,5 mnd.Og svigermor mener han får for mye mat..men lillegull er jo sulten,så jeg får meg ikke til å gi han mindre.. Han er en blid og fornøyd unge dagen lang=) 04.30-06.30 pupp 08.00 grøt 11.00 banan eller fruktmos+pupp 14.00 ca 1 brødskive 16-17 middagsglass 19.00 grøt 19.30 pupp og i seng Av og til får han pupp oftere,og noen ganger spiser han mer eller mindre.
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg vet ikke hva som er mye og ikke, min på 7 mnd spiser nok ikke så mye, men han alltid vært litt småspist. (får kun mme) Uansett så skjønner jeg ikke hvordan man kan gi mindre mat til en baby, da vil den jo være sulten og misfornøyd - det går jo ikke.. Må man ikke bare gi det den krever når de så små? Den svigermor generasjonen gjorde veldig mye rart :-)
PrinsesseJenta Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 Det er vel vanskelig å vite hvor mye som er for mye,for alle babyer er jo forskjellige..tror jeg bare fortsetter å gi så "mye"mat så lenge han er fornøyd:) Men vil gjerne ha flere tilbakemeldinger hos andre om hvor mye deres babyer spiser:)
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Det kommer vel an på mengden! Syns det høres ut som en balansert og fin kost jeg! Dessuten er det jo babyens velbehag og appetitt det gjelder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå