Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Han har vært det en stund nå, sliter veldig med å få ut noe. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Gir han sviskesaft, biola og pære. Hjelper ikke. Trenger noen tips?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Eple kan være fint mot hard mage, og nok drikke generelt. Unngå banan, for det virker stoppende.
ArtemisACT Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Eple har motsatt effekt paa gutten min, som ogsaa sliter med hard mave. Jeg har unngaatt eple, banan og gulroetter en periode fordi det gjorde vondt verre. Det eneste som har hjulpet hos oss har vaert et halvt glass sviskemos hver morgen foer annen mat, samt slurker av kamillete i loepet av dagen (Milupa kamille-pulverte virker best). Youghurt (biola eller annet) har aldri hatt noen god virkning, ei heller frukt, med unntak av kiwi, som virket en stund. Ellers har jeg selv veldig god erfaring med Molkosan, som faas kjoept i helsekostbutikker; jeg drakk det gjennom hele graviditeten, og det hjalp veldig bra. Du burde kanskje hoere med lege/helsestasjon om det er ok aa blande litt i vann eller mat til barnet ditt, men ettersom det er et naturlig produkt basert paa samme melkesyrebakterier som for eksempel i Biola, kan jeg ikke tro det skulle vaere noe galt i aa gi det til smaa barn, selv om det alltid er best aa sjekke for aa vaere paa den sikre siden. Lykke til!
Mammapudding Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Prøv druer, pleier å gi Leah druer delt i 4(så de ikke setter seg fast i halsen)..Hun pleier ikke å få så mye for hun blir løs i magen av det:) Engang farmora passet henne så hadde hun jo latt Leah spise så mye druer hun ville ha omtrent, og da bæsjet hun flytende..så det kan jo være værdt et forsøk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå