Gå til innhold

Blir spennende å se når første person i terminklubben føder:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, ja - førstemann ;). Håper dog å se november før det blir min tur da!

Skrevet

Ja veldig spennende! Synes det er helt utrolig at jeg skal føde i neste mnd.. Virker som det var i går jeg var inne på første trimester forumet. Tiden har bar flydd!

Skrevet

Er det juks med muligens planlagt keisersnitt? Har egentlig termin 8. nov, og menstermin 1. nov, og siden barnet ligger i seteleie og det ser ut som om hodet sitter fast i navlestrengen går det nok mot keisersnitt på meg i slutten av oktober - med mindre gullet bestemmer seg for å snu seg helt av seg selv - det hadde absolutt vært det beste.

Skrevet

har termin 1. november, så håper jo veldig at han kommer litt før... er allerede målt til vel 4 kg, så han er velkommen ut når som helst!

Skrevet

Ja det blir spennende å lese fødehistorier her etter hvert:-) Har ikke termin før 26.november, så skal gått gjøres at jeg får med det første:-( Føles som en evighet... Er så utolmodig nå, er den eneste igjen nå som går å venter av di venninnene jeg har som har vært gravid!!

Skrevet

Nei keisersnitt er ikke juks;) Men nå er det jo allerede en som har født!! Kjempegøy:) Har ikke termin før 13. nov selv, så det kan godt gå litt lenger før jeg føder:) Får jo mindre permisjon når man føder før tiden også..

Husker fortsatt da folk takket for seg allerede i første trimester pga sa eller ma:( Endelig skal folk begynne å takke for seg fordi nurkene våres kommer:D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...