momitrollet Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har lest en del av innleggene her, og forstår det som hvis man skal studere videre til neste høst, eller skal ha permisjon fra studiet, har rett på fødselsstipent. Men stemmer det at man ikke trenger å fullføre studiet/bestå eksamen i studiet noen gang og forstsatt ha rett på fødselstipend ????? Jeg tenker at men vet jo aldrig hva som skjer i livet, med tanke på hvordan livet blir etter ungen kommer...... Huff det er så mange regler jeg ikke helt skjønner, på forhånd takk for svar
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Det stemmer! Man trenger ikke fullføre studiet man har permisjon/reservert studieplass fra. Lånekasse stiller ikke noe krav til å fullføre det. =) Så det er jo supert!
momitrollet Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 Tusen takk for svar Jeg lurer også på om noen vet dette : Hvis man skulle velge å begynne å jobbe f.eks etter jul i neste skoleår, men er oppmeldt student og har fødselsstipend, hva skjer med stipend da ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå