MJ<3 Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Jakob er nå 9,5 mnd og har vært nattavvendt siden han var 7 mnd. Den siste uka har han våknet hver natt flere ganger og vært lys våken! Rimelig slitsomt, og jeg føler jeg ikke får hvilt nok når jeg er oppe fler ganger om natten LEEENGE for å få han til å sove igjen. I natt tenkte jeg jeg skulle prøve å gi han en flaske for å se om han roet seg, ca kl 0230. Han slukte 100 ml mme, og sovnet og sov frem til 0700. Han var jo tydeligvis sulten! Trodde vi var ferdige med nattspisingen, men hva skjer? Andre som har opplevd dette? Tenkte jeg skulle prøve å gi han en flaske i natt i tolv tiden når han våkner (da våkner han alltid) og så kanskje han (og jeg) får sove ordentlig en natt... Hva kan det være som gjør at han trenger mat på natten nå da? Han har jo våknet før på natten også, men da kun for smokken. Noen som har råd, evt erfaringer?
berthen Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Snuppa vår er som regel litt tørst når hun våkner på natten, og får litt vann på flaske. Og har vi vannflaska klar på soverommet, så slipper vi å ta henne opp av senga for at hun skal drikke seg utørst, så da sovner hun ganske fort igjen :-)
Trulte76 Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 hadde han roet seg vist han fikk vann også? For kan være han våkner fordi han er tørst? Visst han er sulten så hadde jeg prøvd å gitt han flaske klokka 12 som du sa.
MJ<3 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 Hei og takk for svar:) Nei han roer seg ikke med vann. Drikker litt også er det påan igjen... Ja jeg tenker jeg prøver å gi han en flaske før jeg legger meg i natt så kanskje han sover litt bedre... Og jeg også! Så går det seg vel kanskje til etterhvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå