Gå til innhold

APS, svangerskapsdiabetes og svangerskapskløe.....

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

I tillegg til en del andre plager fikk jeg dette. Alle de 3 tingene er en risiko i seg selv, men når jeg da fikk alt sammen så fikk jeg ikke gå lengre enn til 35+1.

Vet jo også at man er ekstra utsatt for å få svangerskapsforgiftning når man har fått svangerskapsdiabetes også...

Fått beskjed om at ved evt nytt svangerskap vil jeg mest sannsynlig få alt dette igjen (APS er jo en blodsykdom som er der konstant da....), men hvor stor er sannsynligheten for at jeg vil få det samme og evt vil det da i tilfelle oppstå på et tidligere stadium?

Er litt i tvil om jeg vil tørre å bli gravid igjen :-(

• 3 uker senere...
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Ingen som kan en eller to av dette da?

Skrevet

Følger med her. Er livredd for å få svangerskapskløe igjen ved neste svangerskap. Jeg fikk ikke gå lenger enn uke 31 :(

Skrevet

Bjørnen, hva var det du hadde i verdier igjen? Jeg merker det at nå som jeg har en liten gutt, så er jeg mer redd for at noe skal skje med meg... Jeg vet sannelig ikke om det blir flere barn her. Jeg må bare se an...

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg fikk vel aldri vite verdiene jeg. Bare at de var for høye. De sank litt når jeg fikk medisiner mot det, men de var alikavell litt for høye. OG når jeg i tillegg hadde de 2 andre tingene ble det visst litt vel mye....

Har du hatt noen samtale med legene etter at gutten kom til verden?

Har tenkt at det kunne vært godt å ha en samtale med legene om alt jeg har vært igjennom, men vet ikke evt med hvem jeg skal snakke med.

Skrevet

Jeg fikk tips om å ha en sånn samtale når det kommer til den tiden da vi vurderer et barn til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...