Gå til innhold

Fins jo ikke brukte Mondail duo tilsalgs...Hvorfor??

Anbefalte innlegg

Er d for at ingen har dem eller at ingen vil selge??

Har sett mye på finn men er aldri noen.

Jeg kjøpte meg en ny vogn som jeg har brukt 6mnd. Har nå solgt den for å kjøpe en annen og har så lyst på Mondail, men kan jo ikke kjøpe ny for andre gang....Samboeren min blir gal, og d blir snart jeg og av dette vogn styret;o(

Så her sitter jeg på finn ved enhver anledning å ser og ser og ser enda mer.......

Så hvis noen har eller vet om noen som har en sånn vogn, vær så snill å skriv her;o) Da er jeg evig takknemmelig;oD

Fortsetter under...

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14796146&sid=xz5cba-CTpN425023&WT.svl=Link

Fant en til deg, var ikke bilde da, men det var link til bilde.

Kan jo være skrivefeilen din som gjorde det, men det var bare denne ene, ellers hadde babykos lagt ut en også!

Annonse

Bare hyggelig det, jeg så først linken din i dag, så jeg skal ikke ha æren for det som er skrevet over her, hehe

Når du skal kopiere en link merker du teksten, så holder du inne Ctrl tasten mens du trykker på c tasten

Når du skal sette linken i adressefeltet etterpå holder du inne Ctrl tasten mens du trykker på v tasten.

Ja d er jo sant;o) Men kjekt å kunne kopiere de linkene, kanskje jeg slipper å spørre hvordan man gjør d fler ganger;o) (har nemlig spurt en gang før her:oD)

Har sett annonsen, litt dumt at d er med sport understell da men..( Blir aldri fornøyd jeg... ;-S)

Annonse

Ja d er sant;o) Men haster litt å finne den nå for snuppa mi på 7mnd. har ingen vogn siden jeg solgte den vi hadde først... Trodde ikke den skulle gå så fort unna, og hadde sett meg ut en som var solgt... Ikke lett d her nei;-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...