★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 på hvilke dag i sykl.får dere EL på pergo?og er det samme dag som før dere begynte på pergo?(de som har el av seg selv)selv har jeg ikke kjent noe til den denne mnd(har av meg selv) dag 21 idag..
*mitt største ønske* Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har EL av meg selv, og har nå gått på min andre pergokur denne mnd...jeg har fått EL på dag 14 på begge kurene, så skal nå ha ikm den20 eller 22 okt, venter i spenning=) Lykke til=)
så gla' Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Hei! Går på min 3. pergokur nå, og under kuren har EL kommet senere enn vanlig, og syklusene har blitt lengre. Denne pp fikk jeg positiv på dag 16, og vanligvis slår den positivt ut på dag 12/13. Jeg har også EL av meg selv. Lykke til!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 takk for svarene deres jenter:) jeg pleier også å ha el på dag 12/13 av meg selv..men pleier å kjenne det jeg..gjorde ikke det denne gangen:(så har ikke anelse egentlig....frustrerende! tror jeg skal teste de neste mnd hvis jeg ikke får el sympt på pergo...lykke til til dere også!! ikm 20 oktober hvis jeg regner som vanlig....spennende... men har super ømme bryst og nipler så tr kommer vel snikende på meg denne gang også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå