Gå til innhold

Mange her som bruker mammabukser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj oj oj,hvordan er det mulig a?

Jeg begynte så smått å bruke en mamma bukse når jeg var rundt tre mnd på vei.

Ikke fordi jeg ikke fikk på meg klærne,men hadde stort sett bare olabukser og det ble veldig ubehagelig med stramme kanter og alt som presset på magen når jeg satt.

Sååå utrolig deilig det var å dra på seg en bukse med god strikk i livet som ikke presset på magen!

Måtte vel gi opp mine vanlige bukser helt når jeg var rundt 17-18 uker på vei,er nå 24 fullgåtte uker og har en greit stor mage nå syns jeg;)

Jeg begynte med mammabukser allerede i uke 5, hehe. de første tre månedene var jeg som en oppblåst som en luftballong i magen, tålte ikke at noe klemte på magen, så jeans var helt utelukket. Første barnet, og da den ordentlige gravid-magen kom, vokste den gjennomsnittlig iflg kurven.

Jeg pinte meg selv til å gå med vanlige bukser med strikk i de første 3,5 mnd. Men når jeg endelig stod i prøverommet med den første mammabuksen på meg, måtte jeg bare stønne av behag. Det var bare sååå deilig å ha på seg mammabukse!!!

Anbefaler deg virkelig å bare prøve!

Annonse

Hei !

Jeg hadde også angst for mammabukser, for de ser ofte veldig teite ut..

Men så gikk jeg på polarn & pyret. Der hadde de en bukse som var utrolig fin ! Hun som jobbet i butikken brukte den også (uten selv å være gravid..). Den kostet rundt 600,- fantes i sort eller mørkeblå og kan brukes hele svangerskapet pga en strikk som strammes i ryggen.

Vil virkelig anbefale å begynne å bruke det. Ikke sikkert det skader barnet, men jeg er relativt stor allerede så jeg må bruke det for å unngå å bli kvalm når buksa presser på magen..

Men du er jo heldig som ikke er blitt så stor enda ;o)

Hei hei!

Jeg har vært ganske tynn hele svangerskapet bortsett fra magen, så i uke 19-20, gikk jeg over til mammabukser:) Det var kjempebehagelig, og følte meg faktisk mye finere enn med de anlige buksene, som jeg måtte "presse" igjen:P Men som andre skriver, kan det være lurt å investere i en bra bukse... prøvde først noen på HM og så rett og slett ille ut, men da jeg kjøpte de jeg har nå (tror merket heter 2wear ellernoe) fikk jeg et helt annet syn:) Ser helt vanlig ut, bare plass til magen som nå er ganske stor;)

Kjøpte meg fort mammabukser. tok ikke lang tid før jeg ikke fikk igjen knapen på mine gamle jeans, uten at jeg hadde lagt på meg noe ellers. Har to mamajeans fra H&M nå, og venninnen mine sier det er de fineste olabuksenen jeg har hatt. Siter som et skudd i rumpa, og har sydd det ene paret litt inn i beina. Liker å ha en ekstra strikk for å holde navlen litt på plass også, den strutter litt. :) Ingen som ser at det er mammajeans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...