Gå til innhold

PERGO bivirkninger på dag 21?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min første gang på pergo dag 21 som sagt... har hatt skikkelig såre brystvorter og noe ømme bryster nå i flere dager..sp målet er om noen vet når evt bivirkninger på pergo setter inn?er det de dagene man tar tabl eller når som helst gjennom syklusen..pleier å ha ømme bryst noen dager før ikm men aldri såre nipler.... har ikke testet el denne gang heller så aner ikke når den kan ha vært hvis den ahr vært(vet noen får lengre syklus på pergo) håper på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hello Kitty! Jeg er på min 3. pergokur nå, og bivirkningene har kommet på slutten av syklusen. Jeg er på dag 23 i dag og har siden lørdag (dag 21) vært plaget med kvalme. Sånn var det forrige kur på pergo også. Jeg har fått lengre sykluser med pergo.

Ønsker deg lykke til videre i prøvingen, og håper pergo gjør susen!

Skrevet

såre nipler,hehe.tenkr graviditet jeg da.jeg har hat noen sm plager som opplåst mage,litt små kvalm.men dette tidlig i prgo kuren.som regelhar jeg litt vondt i brystene før mens menjeg har bare hat såre nipler da jeg har vært gravid...LYKKE TIL.

Skrevet

takk for det lille fia:) klamrer meg til håpet...lest litt hva du har skrevet her inne...masse lykke til!krysser fingrene for deg;)hold oss oppdatert da;)ikm på mandag igjen jeg..leeeeenge til.. føler denne pp har vært ekstremt lang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...