Små Einsteins Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Hvor mange dager er det vanlig at el testen er positiv?min har vært det i 3 dager nå.
***Juanita*** Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Min er positiv på 5. dagen og jeg synes det er veldig rart. Men synes i dag å kjenne i magen at EL er på gang. Begynner å lure på om dette har skjedd før hos meg og at jeg kanskje ikke har truffet EL når jeg trodde. For jeg pleide før å bare teste til jeg fikk positiv test. Og lillemann ble unnfanget noen dager etter at jeg trodde jeg hadde hatt EL.
malla85 Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 jeg bruker cb digtal. den har alltid vært positiv 2 dager på rad.
Små Einsteins Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 ok tusen takk for svar.Rart den er positivså mange dager på rad for da vet jeg ikke helt sikkert når jeg har el.
SAhåpefull Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 lurer på akkurat det samme som deg. jeg har fått positivt resultat 4 dager på rad....
Små Einsteins Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2008 hmm merkelig altså.Skal ta noen urter som jeg ikke kan ta før el er over så er så usikker på når jeg kan starte når el testen har vært pos i 3dager.
***Juanita*** Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Sjette dagen med knallpositiv test i dag. Kan det være at kroppen prøver å lage eggløsning men at den blir forsinket av en eller annen grunn? (I mitt tilfelle, muligens pga amming.) Det eneste som er morsomt med dette er at man har noe å gjøre til IKM-dagen.
***Juanita*** Skrevet 13. oktober 2008 #8 Skrevet 13. oktober 2008 Tester dere om morgenen? Har nå lest at noen mener at EL-tester med morgenurin kan være misvisende, fordi urinen er så konsentrert. (Man har jo alltid litt LH i kroppen.) Samtidig kan jeg ikke tro at det er derfor testene er positive. Har jo hatt negative tester før de begynte å bli positive for 6 dager siden. Har forresten testet positiv om ettermiddagen også.
***Juanita*** Skrevet 13. oktober 2008 #9 Skrevet 13. oktober 2008 Dette har jeg kopiert fra pernille.info : "Det er mulig å få positive eggløsningstester flere dager på rad. Dette kommer av at stigningen i LH-nivået starter rundt 12-36 timer før eggløsningen og deretter synker igjen. Så man kan teoretisk påvise LH-stigningen fra den starter og fram til den synker igjen - over 36 timer. Det er også mulig at kroppen forbereder seg på eggløsning og LH-stigningen kommer som den skal, og at kroppen da - av en eller annen årsak (f.eks. stress, sykdom, reiser eller bare en tilfeldighet) - ikke får til å slippe i vei noe egg. Da kan kroppen prøve om igjen, og sende en ny LH-stigning eller kanskje til og med en overlappende LH-stigning, og dermed ender med å gi positive eggløsningstester flere dager på rad. Dersom dette skjer en sjelden gang i blant, så spiller ikke dette noen stor rolle, men dersom det skjer ofte bør man ta kontakt med lege."
Små Einsteins Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. oktober 2008 Min test var også negativ når jeg startet og teste og pos de 3 siste dagene Jeg tester ikke på morgenen men på ettermiddagen.hmm...Kjedelig og ikke vite om man har hatt el.
***Juanita*** Skrevet 13. oktober 2008 #11 Skrevet 13. oktober 2008 Hvilket merke har dere testet med?
Sunnmøringen Skrevet 13. oktober 2008 #12 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg brukte clearblue sin El-test...viste aldri positiv, brukte alle testene på 1 uke. Ble gravid allikevel jeg...
Små Einsteins Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg fikk neg test nå så da er el over iallefall.Mener du atdet kanskje ikke har blitt sluppet noe egg denne mnd fordi jeg har hatt pos el test så mange dager på rad?Jeg bruker forressten tester fra billigtester.dk
SAhåpefull Skrevet 13. oktober 2008 #14 Skrevet 13. oktober 2008 jeg har testet positivt både på morgenen og på kvelden. i bruksanvisningen står det ingenting om når på dagen man bør teste, men at man ikke bør innta stort væskeinntak rett før man tester.. kjedelig å ikke vite om man har hatt eggløsning eller ikke.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 13. oktober 2008 #15 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg brukte eggløsningtest som graviditettes med tulle 1 =0) så kan jo være du er gravid. Man har jo eggløsning somregel kun 1 dag =0)
Små Einsteins Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg testet kl 15.00 i dag og da var testen neg så da er nok el over.Nå håper jeg at spiren sitter denne pp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå