Gå til innhold

M-79medgullguttimagen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei:-) Så koselig da:-)

Jo går bedre nå! Hadde en LAAAAANG natt med intens halsbrann og i dag har jeg vært skikkelig slapp, lei, vondt i bekken, pluss intens halsbrann.. Mannen min ligger dessuten med influensa med feber og hodepine, så prøver jo helst å unngå å få det da..

MEN går bedre nå;-) Blir jo også litt irritert da vettu når ikke folk er takknemlig for at de har det bra... He he litt hormoner også;-D

Du da? Bra med deg?

Klem:-)

Æsj den halsbrannen er uutholdelig!

Jeg sliter med det samme, kan snart bytte ut alt flytende med gaviscon.. hihi, men har kastet inn hånklet mange ganger å spist de pepciduo pillene, de funker litt ihvertfall!

Ellers har jeg en ganske fin dag, har fått vasket alt baby utstyr og klær i dag. så er glad for å være i såpass form:)

Håper du ikke blir smittet av mannen din da.!

Håper du føler deg bedre snart.

klem fra meg:)

Uff ja skjønner godt du har kastet inn hånklet! Halsbrann er noe dritt!!!! Jeg har en sykdom på spiserøret som gjør at jeg sliter med dette utenom sv.skapet også, men da har jeg sterke tabletter som holder det i sjakk.. De kan jeg jo ikke ta nå, pluss at jeg har jo sykt mye mer halsbrann.. Så jeg bruker noen nå som heter Ranitidin, og de virker heldigvis litt på meg. Men ikke lenge igjen nå så har vi gullene i armene:-) Og da forsvinner jo disse symptomene litt etter litt:-)

Ha ha leste innlegget ditt på den andre tråden:-D Utrolig godt sagt! Lo så jeg fikk tårer i øynene...

Ha en fin uke! Klem:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...