Gå til innhold

Nye OTH + Odenwalder på barnashus - tilbud

Anbefalte innlegg

Nå får man med seg en odenwalder pose til 1 krone sammen med nye 2008 modellen oth på barnas hus. det var jo et supert tilbud!! kunne nesten kjøpt og solgt videre og tjent penger på finn...;-) Hvertfall et tips for dere som leter etter denne vogna

Fortsetter under...

Hvis du ser på bildet så har den vogna logoen til 2007 modellen. De skal nok selge unna den gamle modellen før de tar inn den nye tenker jeg. Det blir jo uansett dyrt hvis man allikevel ikke hadde tenkt å kjøpe den posen da. Barnas Hus har ikke 2008 modellen ennå. Hadde iallefall ikke det forrige uke.

Regerte jeg også. Har hørt at den nye modellen blir dyrere p g a den blir mindre sammenlagt og har nesten flat liggestilling. Barnas Hus sier jo den har en koppholder også men den kan vel neppe være verdt prishoppet på 800,- fra 5899,- som det står på nettsiden er vanlig pris på produktet. Er vel også veldig begrenset hvor mye flatere de kan få vognen. Da må jo evt. hele rammen være annerledes. Jeg takker meg heller til den "eldre" utgaven og sparer de 800,- Flaks at jeg har en Odenwalder Lammy fra før da :) Ikke rart de må legge til et tilbud som "få en Odelwalderpose til 1 kr på kjøpet" om det stemmer at vognen i seg selv er blitt så mye dyrere.

Hei!

Mountain Buggy erstatter One Tree Hill navnet. Mountain buggy er produsentens globale navn. Det er også blitt ny logo. se biteringen.no:)

Så det er nok den gamle modellen de kvitter seg med.MEN var nettopp på biteringen å fikk en visning på den nye modellen, og det er svært få forskjeller.. bremsene er røde, full liggestilling(som nesten ikke er synelig iforhold til den gamle modellen), koppholder, pumpe med, hjulene taes lettere av, og den lille metallstangen som holder hjulet kan dyttes inn( altså den er løs, så den kan også falle ut å mistes!) Kurven under er også blitt mindre for å forhindre at den møter framhjulet! det var det hele....

Annonse

På Fru Lyng / *Barnashus på CC-Vest har de hvertfall fått inn den nye modellen!

Hadde definitivt gått for den nyeste modellen da jeg synes at liggestillingen var merkbart forbedret, i tillegg til at man snart kommer til å oppleve at de som kjøper denne brukt vil ha den nyeste modellen etterhvert. Kommer med andre ord til holde seg bedre i pris.

Jeg ringtte barnas hus sist uke for å høre når de fikk inn de nye. Da sa de at de nye vognene ville komme i uke 42 og at det skulle være kampanje der de skulle koste 6690. Hun nevnte ikke posen, men forsto at hun ikke hadde fullstendig informasjon siden det er fullprisen hos biteringen. hun lovet uansett at de skulle matche biteringen i pris.

Regner med at det er denne kampanjen hun snakket om, og at det er de nye vognene.

Når det gjelder oth eller mountain buggy som det heter nå så tror jeg ikke det vil komme 2009 modeller her til lands på en stund iallefall. De har jo solgt 2007 modellen som 2008 modellen i hele år og egentlig lurt folk litt. Jeg bestillte min 2008 modell med koppholder og røde bremser fra USA tidlig i vår og da var det ingen butikker i norge som hadde den. Biteringen var den første tror jeg og det er jo ikke så lenge siden han fikk den inn. Blir spennende å se om det er den "rette" modellen barnas hus selger nå da. Får ta turen å se..

Står at det er den nye typen med flatere liggestilling, medfølgende koppholder og at den kommer i to nye farger. At bildet er av den gamle modellen må jo være fordi de ikke har fått bildet av den nye modellen av produsenten enda. De kan jo ikke reklamere med at den er ny hvis den ikke er det.., så jeg vil tro at det stemmer..

Ja det er 07 modeller som har blitt solgt så langt i butikkene. 08 har nettopp kommet, ikke alle som har fått de inn engang så OTH ligger litt etter på årstallene i forhold til de andre merkene. Ville også gått for 08 modellen med tanke på salg senere. Den har også lenger garanti. Og 6600 er jo ikke akkurat tilbud på den gamle modellen så det må være den nye med pose de selger og det er jo et veldig bra tilbud som jeg ville slått til på, hadde det ikke vært for at jeg både har vogna og posen da...

Annonse

Må si jeg synes dette er ganske forvirrende. Ny eller gammel modell, 07, 08 eller 09??

Og i tillegg så lurer Barnas Hus kjøperene sine!

Var innom Barnas Hus i Sandvika i forrige uke.

De hadde de "nye" modellene på lager sa dame der, etter mye om og men. Og prisen på "gammel" og "ny" var den samme: 6699,- fikk jeg beskjed om!

Synes vel at butikken i Sandvika er rimelig rotete og personalet må du leite fram blandt vogner, senger, bilseter og vognposer.

Men denne gangen kom det meg til nytte, da de allerede hadde priset om bilseteposene sine til 499,- ordinær pris var egentlig 899,- eller 799,-

Så av og til kan det være greit at de roter!

Du jeg er helt enig. Rart at de slo seg sammen fru lyng, hvor det alltid har vært oppegående folk. Syns også de roter masse der, har ikke koll på hva som er hva av modeller, særlig ikke OTH, og overhørte en som jobbet der gi helt feil råd til en kunde, kjente jeg hadde lyst til å bryte inn.... men

Har vært nede og sett jeg og det er 2009 modellen som er med i tilbudet, med lavere liggestilling, koppholder, pumpe og noe rødt på bremsene - men den nye logoen.

Den gamle 2008 modellen skal de ha salg på på onsdag til 3999,- Er jo ikke svart og brunt igjen da....

På barnas hus på forus hadde de to tilbud på den NYE vognen som nå heter Mountain Buggy. Det ene var det som var vogn til ordinær pris, 6699,- men med tilbud om å kjøpe med en Odenwalderpose til 1,-. det andre var 1000,- avslag på prisen men ikke kjøp av pose. De hadde også tilbud på den forrige modellen til 3999,- i farge rød, navy, lime, orange og plum. Var der i går og spurte om demonstrasjon av begge vogner (før stormen av mødre satte inn i dag hehe) Til de som fremdeles lurer, vognen blir ikke mindre, bare smalere ved at "pinnene" hjulene er festet på kan dyttes inn i rammen men det er fortsatt like lang og like høy. Så er det den mye omtalte liggestillingen. Jo, det var synlig merkbar men om alle barn til nå har ligget vondt i sånn vogn, tviler jeg på. Jeg vet at jenta mi ikke liker å ligge flatt. Men det er vel individuelt. Problemet noen her har nevnt med slitasje av handlekurven vs ny og mindre/kortere kurv var de obs på men den var meget sjelden. kanskje 2-3 av 100 og uansett ble den fikset opp i. Den hadde ikke forekommet i vanlig bruk men ved sammenpakking og transport der hjulet hadde gnisset og klemt stoffet. Men som sagt fikset de opp i det.

Og bremsene er røde men verken bedre eller verre. Ja, og så er logoen større og mer prangende. Ellers er det samme vognen og egentlig ikke verdt prishoppet spør du meg.

Så derfor kjøpte jeg en ny "gammel" vogn i plum (lilla) og håper på at jeg ikke angrer på å bytte den ut med Bugaboo.... :)

De hadde poser (Buggy Mummy) og seteinnlegg til - 50 % også

Så jenter LØP OG KJØP!!!! Uansett hvilken vogn og tilbud man velger på Mountain Buggy er det jo bra og noe for enhver :)

oi buggymummy og seatinsert til 50%? så kult. det vil jeg ha!

Enig med vogna, men hvis man trenger en ny pose så er det jo et supertilbud. Har 07 vogna selv og ikke savnet noe mer liggestilling, snarere tvert i mot, har den aldri helt ned, lillegutt liker litt vinkel, sover mye bedre da. grattis med ny vogn

Tilbudet på Buggy Mummy og seatinsert vet jeg ikke om var på andre barnas hus enn det på Forus, tidligere O. Olsen. Det hadde nemlig Merkevaredager i tillegg til alt det som de andre barnas hus hadde. Var i alle fall salg på mere enn det som var i reklameflyeren. Flere tilbud enn de andre visstnok. Men om du bor i nærheten er det bare å kjøre ut i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...