Gå til innhold

Ble du gravid etter 3.pp(mnd) og gjorde du noe spesielt for at spira skulle sitte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i 4.pp nå. Vil gjerne at spira snart sitter. Ble gravid på 2. pp første gang;)

Fortsetter under...

Skrevet

Ble gravid i 5 pp med begge to. Trikset var å ha sex rundt eggløsning :-) (men drev ikke med el-tester osv...)

Gjennomsnittstiden på å bli gravid er jo faktisk 6 mnd, så foreløpig så er du godt innenfor normalen :-) Er jo mye som skal klaffe

Lykke til!

Skrevet

Denne gangen tok jeg babyklister..:) Hadde da mistet to ganger på rappen og fant ut at jeg måtte sette inn ett tiltak..:P Aner ikke om det var tilfeldig eller om det var babyklisteret som funka, men jeg ble gravid 1.pp jeg brukte det og spira er der fremdeles!:)

Skrevet

Førstemann satt på 3. pp, men vi gjorde ikke noe spes for det. Den gangen var jeg overbevist om at ting kom til å ta lang tid (minst et år), så jeg ble nesten overrasket da testen var positiv. Så sånn sett kan man kanskje si "å ikke tenke på det" gjorde susen (et utsagn jeg har hatet i prosessen med å lage nr 2 som tok over 2 år, hehe)...

Skrevet

Hva er babyklister?

Jeg er ikke stressa, men håååper jo veldig;) vet det er normalt med 6 mnd prøvetid. Og det kan ta enda lenger tid enn det også. Gleder meg bare sånn:)

Annonse

Skrevet

ble gravid på 3pp ved å "spare litt på kruttet" til rundt el

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...