Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg skal kjøpe nye vintersko - og trenger tips Bor i Oslo, så trenger varme, vantette sko/støvler. Hva bruker, eller har dere brukt?
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 jepp kom med forslag folkens....jg trenger også nye vintersko:)
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Kjøpte meg de høye timberland vinterskoene i fjor. Litt dyre, men var ikke våt på beia en eneste dag:) Og de ser som nye ut iår, så de har holdt seg utrolig bra!
Mary Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg skal også kjøpe nye vintersko, så jeg dytter!
anne* Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg fikk sånne Sorell støvler til jul i fjor. De er veldig gode og varme, og så blir en ikke våt. ulempen er jo at halve byen har de også:-) Men det er vel en grunn til det:)
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Vi har stort sett noen cm med sørpe hele vinteren igjennom her jeg bor, så her funker det kun med Ihlse Jacobsen støvler (den ble helt sikkert skrevet feil..) Har gitt opp alt annet, kaster jo bare penga rett ut av vinudet..
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 13. oktober 2008 #8 Skrevet 13. oktober 2008 Var på leting lenge etter noen gode vintersko. Og fant mine til slutt på økonomisko. Gode og varme. GOd høyde på de . Også har jeg imprignert de. Blir veldig kaldt og mye snø her jeg bor. Også var de ganske kule og se på .
La vita è bella <3 Skrevet 13. oktober 2008 #9 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg kjøpte vintersko på Bianco på lørdag! Har jo ikke fått prøvd dem ute enda men.. De er veldig gode å gå i og så er de i ekte skinn og ekte ull inni! Så skulle tro man holdt seg varm i de:) Og tørr ikke minst, må bare impregnere de først. De er veldig fine synes nå jeg, passe høye, lav såle og tre spenner på siden til pynt! Og så har de glidelås på innsiden = enkle å få på! 900,- på Bianco, jeg vil iallfall anbefale de:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå