Gå til innhold

Flere med termin rundt den 26. mai som bor i Torshov?

Anbefalte innlegg

Hei!! Første gang jeg legger inn noe her på terminklubber. Det er jo helt genialt og kunne dele erfaringer med de som er ca. like langt i svangerskapet!! Jeg hadde en S.A i juni i uke 7, så nå er jeg bare så glad for hver uke som går!! Er det noen som bor på Torhov med termin rundt den 26. mai. Jeg er 27 år og førstegangsfødende. Dette er bare så spennende! Jeg har vært trøtt, litt småkvalm noen morgener også takler jeg bare ikke kaffe og sjokolade lenger. Det er så ulikt meg:) Har bare lyst på frukt og juice. Hvilke symptomer har dere?

Fortsetter under...

Velkommen inn, da: ) Ja, det er veldig fint å kunne dele tanker og erfaringer underveis. Jeg bor på Torshov, men har termin 1. mai. Uansett hyggelig å vite det er noen i nærheten som snart får kulemage: ) Selv er jeg 31 år og førstegangs... spennende tid i vente. Ha en fin uke!

Hei hei, så hyggelig! Jeg har termin rundt den 30.mai, alltid + - så tidlig, men sån ca. Jeg har en fra før og en S.A i uke ti tidligere i år, så jeg krysser fingrene og teller uker her... Hører foresten til Sagene jeg da.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...