lykkeligmspire Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 det svir og brenner,særlig i starten. også sm ved utdr? hatt dette lenge...har en på 10uker og synes amming alltid har vært litt vondt. Han ammer hver 2.time og det blir mer sårt utover dagen. Ikke så vondt på natten. Kan jeg ha sopp? Ikke trøske(hvitt belgg) på tunga til baby... har litt "rosa",men ikke veldig nippler/vorter. Ser normalt ut-tror jeg,men øm. Kan jeg i så fall kjøpe canesten å smøre på u(konf med lege? håper noen kan svare meg
Nætte;mortil2 Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Ville overhodet ikke smurt noe som helst annet enn morsmelk på uten å kontakte legen, for babyen spiser det jo etterpå... Men det som kan være er jo at han kan ha feil sugeteknikk, da gjør det vondt! At det ikke gjør så vondt på natta kan jo være at han får rett stilling da? Har du prøvd litt forskjellige ammestillinger for å se om det kan være det? Evnt kan du prøve å ringe ammehjelpen der du bor å høre med dem hvis du ikke egentlig tror det er sopp.
camosilla Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Ring legen å få resept på nesespray. Sånn hadde jeg det også, det høres ut som det er utdrivnings refleksen som er litt treg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå