Gå til innhold

Mammaklær til lille spinkle meg:)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 161 og veier 48 kg. Var i byen i dag og prøvde å finne en mammebukse siden mine egne nå er blitt for små. Men jeg drukner jo i mammabuksene:( Må vell leve i tights og strømpebukser resten av svangerskapet jeg da. Er snart 17 uker.

Noen som vet om nettsider med små størrelser? eller er det noen andre små her som vil selge meg litt mammatør så er jeg innteressert:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt mammaklær på www.mammaogmeg.no. Der har de bukser fra 2wear og Mamalicious med smal passform. Kjempefine! Tror minste størrelse der er 28.

Skrevet

motherhood.com er ikke helt sikker på om det var riktig skrevet på adressen. Men de har et suprt målesystem og kort leveringstid pluss helt greie priser:)

Skrevet

de hadde mange gravidbukser i størrelse smal og ekstrasmal på Hennes og Mauritz. Har de ikke det der du bor?

Jeg er selv ganske lita .men måtte ha størrelse medium. Magen min er enorm i uke 20

• 4 uker senere...
Skrevet

Bare et tips om motherhood sine klær. Jeg bestilte i small derfra. De hadde ikke mindre. Jeg er vel en str. 36. Small var kjempstort for meg! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...