Dolly Duck Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Tror jammen jeg er tilbake her! Vi fikk en etterlengta prinsesse i ferbruar, etter at vi mista 3 ganger på ganske kort tid. Innimellom har vi tenkt at det hadde vært fint med et søsken, men vi har ikke prøvd aktivt på å få det til. Og vi syns vi har vært svært heldige som omsider fikk henne i det hele tatt. Så uteble mensen på onsdag. Jeg tenkte at jeg sikkert begynner med overgangsalder og greier, for jeg har svettet veldig mye (for øvrig det eneste symptom jeg har hatt). På fredag tok jeg en test for å utelukke en graviditet, men jammen lyste det GRAVID i displayet! Jeg fikk litt sjokk, ja. Så jeg sitter her, uten symptomer (svetter fremdeles, og er muligens litt trøtt, og puppene kjennes litt "varme", men alt dette er viss jeg kjenner godt etter...), og lurer på hvordan dette skal gå! Men det er jo hyggelig å være tilbake da! Håper jeg blir værende til uti juni som jeg skal! =D
viny Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Heisann dolly gratulerer kjempemasse dette var hyggelig lesning. Spre litt baby støv til oss andre også da så kommer vi etter. Klem fra viny
Dolly Duck Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2008 Tusen takk viny! Har fulgt litt med fra sidelinjen her inne, og håper du snart får ønsket ditt oppfylt! Det fortjener du!! =D
corleone Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer så mye Blir travelt i heimen, men barna kommer nok til å bli gode lekekamerater med så liten aldersforskjell. Masse lykke til!
kaje Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er jo helt fantastisk, lykke til med graviditet.... Jeg har også fulgt med deg hele veien her inne på bim. Ruger selv nå på et egg fra fryseforsøk ( eggdonasjon i Valencia). Prøvde aktiv med egene egg lenge, men valgte tilslutt ED. klem
Dolly Duck Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2008 Tusen takk kaje og corleone! Det blir nok veldig travel i heimen, ja. Men når vi tenker noen få år frem, så blir det jo utrolig kjekt for de to små. =D Jeg klarer fremdeles ikke helt tro det er sant og at det kommer til å gå bra. Tar nok en stund før jeg fatter det, ja... Lykke til til dere begge to, også! Håper ED er det som skal til denne gangen, kaje! :-D
Juni-mor en gang til! Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer! Fint at det er noen flere her i moden alder som venter en tett på forrige. Selv fikk jeg en gutt 8. mai og venter neste 15.juni. Er nok som deg både glad og litt sjokkert.
Dolly Duck Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. oktober 2008 Hei juni-mor! Gratulerer med svangerskapet til deg også! Vi kommer nok til å klare oss, selv om det blir travelt. Datteren min ble forresten født 8. februar... Nøyaktig 3 mnd mellom min og din da... =D
Inamor<333 Skrevet 14. oktober 2008 #9 Skrevet 14. oktober 2008 Hei Dolly Duck jeg husker deg fra over 35 og prøver mener jeg. Du skiftet nick underveis gjorde du ikke. Så mener jeg å huske noe om ferie og gaviditet. Mulig jeg bar blander og tuller nå. Jeg var inne på over 35 og prøver før. Etter to SA var jeg bare inne og leste en gang i blandt. For å se hvem som hadde greid det og hvem som var der enda. Nå er jeg altså lykkelig 6+1 idag. 45 år blitt akkurat. Jeg er avventende på hvordan det går, men har en god følelse. Men det må gå 6 uker til før jeg puster helt ut. Hvor langt er du tror du. Min termin er vel noe sånt som 10. juni. Blir artig å følge deg igjen. Tvi Tvi.
Dolly Duck Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. oktober 2008 Hei inamor! Jeg husker deg ikke helt fra over 35, men det trenger ikke si noe som helst. Jeg har fullstendig teflonhjerne om dagen... =D Det stemmer at jeg byttet nick. Tidligere var jeg carebear (min sønn på 16 ville jeg skulle ha det...). Jeg tror jeg er ca 5 uker i dag, foreløpig termin er rundt 20. juni. Jeg har ikke særlig med symptomer, så jeg tar det hele med en klype salt. Skjønner ikke helt at det er sant enda, og går og småventer på TR enda... Men det er kanskje "sjokket" som fremdeles styrer... Håper jo det! Lykke til til deg også, håper vi slår følge hele veien ut! :-D
Inamor<333 Skrevet 15. oktober 2008 #11 Skrevet 15. oktober 2008 Hei Dolly Duck glemte å si at jeg også har byttet nick og tidligere var jeg LilleMy63 på over 35 forumet. Ja håper vi greier det hele veien eller det skal vi ) Hvor gammel er du?
Dolly Duck Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. oktober 2008 Klart vi skal klare det! =D Jeg er 43 om en ukes tid... Føles ikke som jeg er det, merkelig å se det sort på hvitt! Er nok egentlig 29 fremdeles! Iallefall inni hodet... :-o Hvor gammel er du? Føler du alderen tynge?? hehe
Inamor<333 Skrevet 15. oktober 2008 #13 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg fylte 45 for en ukes tid siden. Da er vi begge vekter da! Bra mennesker he he Neeei jeg føler ikke alderen tynge. Sier som regel at jeg er knapt 40 he he
Dolly Duck Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 15. oktober 2008 Gratulerer med vel overstått bursdag da! Vekter er bra ja! =D Vi blir mange i "lufttegn" i familien nå. Jeg er luft, min datter er luft (vannmann) og den nye spiren blir luft (tvilling). Blir vel kjempelett å være mor da... hihi Jeg sier jeg er "rundt 40" om noen spør. Og det stemmer jo... ;-)
Inamor<333 Skrevet 15. oktober 2008 #15 Skrevet 15. oktober 2008 Da skjønner jeg at du er litt inne i astrologiens verden. Når du snakker om lufttegn. Jeg er liker også det, bare på hobbybasis da. Mener jeg får en bedre forståelse av menneske når jeg vet deres stjernetegn. Jeg er fra Osloområde, hvor er du fra. Kanskje vi kan treffes etterhvert på BIM treff. Føler liksom at du er herfra, men det er kanksje feil
Dolly Duck Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 15. oktober 2008 Astrologi er bare på hobbybasis her også. Men for 10-15 år siden var jeg veldig inni det, så noe sitter fremdeles. Astro kan brukes som et slags "verktøy" til å forstå deler av atferden var, mener jeg. Men jeg bruker det ikke aktivt. Jeg bor i Stavanger, desverre! Ellers hadde bim-treff vært helt topp. Men vi kan jo fortsette å treffes her på bim. Du må gjerne sende meg en PM om du vil. =D
Inamor<333 Skrevet 16. oktober 2008 #17 Skrevet 16. oktober 2008 Så rart for jeg var også veldig inni astro for 15 år siden. Kanskje ikke så rart likevel fordi Vekten jo er opptatt av andre mennesker. Artig. Bruker det mest inni mitt eget hode. Synd vi ikke kan treffes in life. Kanskje en gang. Inntil videre tar vi det her. Har ikke satt meg inn i PM, men finner vel ut av det. Nå skal jeg reise bort en stund, mulig jeg får tilgang på PC etterhvert. Ikke tilbake før ut i november. Skal prøve å se etter deg underveis. Ønsker deg masse lykke til og tvihold på spiren. Dette skal gå bra. Vi snakkes!
Dolly Duck Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #18 Skrevet 16. oktober 2008 Da må du ha god reise, og så håper jeg vi ses her inne etter hvert. Jeg ser når jeg klikker på navnet ditt at du ikke har laget deg profil. Kanskje du gjør det etter hvert (dersom du klikker på mitt navn, får du opp det jeg har lagt inn om meg selv...). Du begynner med å gå inn der det står "min side" når du har logget deg på, så tar du det derfra. En gang du har tid og gidder. ) Masse lykke til selv, det går nok bra med oss skal du se! =D
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. oktober 2008 #19 Skrevet 17. oktober 2008 Gratulerer med ny positiv test Dolly ! En gledelig nyhet ! Hilsen
Dolly Duck Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #20 Skrevet 18. oktober 2008 Tusen takk vilsågjerne! Veldig kjekt å høre fra deg, det var en stund siden sist. Ser du er igang med sprøyter. Krysser fingrer og tær for deg i uke 44! Klem fra meg =D
sara66 Skrevet 21. oktober 2008 #21 Skrevet 21. oktober 2008 Neimen, hei Dolly!!! Dette var uventet! Jeg var bare innom på siden for å se hvordan det står til her, - og så finner jeg deg! Du er jo det jeg vil kalle "nybakt mor" fremdeles! Nå er tulla vår blitt over året, og jeg har tenkt lenge på om hun burde få søsken.... Først var det ikke i mine tanker, men noen har altså satt meg på tanken. Og nå ble det liksom enda litt mer aktuelt når jeg ser at noen av mine "følgesvenner" her på siden er i gang. Vi får kanskje gjøre alvor av å prøve. Får se om jeg stikker innom her litt med jevne mellomrom, - må jo se hvordan det går med deg! Gratulerer og lykke til!
Dolly Duck Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #22 Skrevet 21. oktober 2008 Så utrolig kjekt å høre fra deg sara66!! Det var jammen lenge siden, tenk tulla di er over året, og mi er over 8 mnd! Tiden flyr veldig! Jeg har fantastiske dager, føles som å være 12 år og leke med dukker igjen (ikke når tenner spretter og nattesøvnen forsvinner altså...). Har det utrolig deilig, og nå begynner det så smått å gå opp for meg at frøken dings virkelig skal få et søsken til til sommeren. Det anbefales å sette i gang! Gleder meg til de er 2 og 3 osv. Blir nok gode lekekamerater når de er så tette. Masse lykke til uansett hva dere finner på, håper jeg ser mer til deg her inne etter hvert. =D
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 24. oktober 2008 #23 Skrevet 24. oktober 2008 Hei Dolly - og gratulerer! Så moro med en spire til! Jeg er tidligere Nille~¨~¨ som var litt her inne før vi fikk vår datter i desember 07. Er nå tilbake med nytt nick og ny spire som ventes i juni, så det blir to tette her også! Det var veldig planlagt fra vår side, og vi føler oss heldige og privligerte som skal få oppleve dette underet en gang til. Lykke til med svangerskapet!
Dolly Duck Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #24 Skrevet 25. oktober 2008 Heia Bella! Tusen takk og gratulerer selv! Gleder meg til juni, vi får det moro og travelt tror jeg. Priviligerte er vi definitivt! Masse lykke til videre til deg også, vi "ses" nok mer her inne! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå