Gå til innhold

Sliter så med vognvalget! Noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Det står mellom Bugaboo Cameleon og Brio Happy. Er også veldig nysgjerrig på den nye Brio Joy (den har jeg ennå ikke fått sett live, men utifra bilder og videor ser den veldig fin ut!), så når denne vognen kommer så kand et hende den gjør valget enda vanskeligere ;) Ikke lett dette!!

Vi vil først og fremst ha en vogn som tar liten plass sammenlagt, er lett og som har god plass til vinterpose (vi får baby i januar). I utgangspunktet hadde jeg bestemt meg for Bugaboo men det som gjør at jeg tviler er at den virker litt "stiv" i understellet/håndtaket og at vogna er ganske lav. Innbiller meg at det beste er å få baby'n litt opp fra bakken, spes når det er kaldt. Men ikke sikkert dette har noe å si altså.. Også er det jo de små hjulene på Bugaboo. Kan selvføgelig kjøpe på vinterhjul men da blir jo vognen veldig stiv å trille. Hm, noen som kan gi meg noen tips / litt hjelp på veien frem til vognvalget??

Fortsetter under...

Ingen tips å komme med, utenom av jeg selv syns Teutonia har fantastiske vogner, og mange har anbefalt meg de.

Men mine idéer om de ulike vognene endret seg veldig etter at vi hadde vært inne i butikken og kikket på de, så vil bare anbefale deg å ta en tur og se og prøve de in real life! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...