Bimmelim Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 GRAVID! Er helt utrolig! Vi er veldig glade her i heimen nå. Men samtidig litt avventende, siden vi har mistet 2 ganger før. Vi kjenner at vi klarer ikke å juble helt hemningsløst for å si det sånn;o) Masse lykke til dere andre også! Jeg følger med videre, spesielt i uke 40 tråden;o) Babystøv sprees gladelig!!!
Mikkemafian Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer!! Så kjekt at det klaffet!! Lykke til med svangerskapet:)
lillebie på`n igjen Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer så mye, morro at det er så mange som blir gravide nå )
nina er gravid;) Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Jippi,Jippi,Jippi..nå har jeg vært innom får å se tidligere i dag...å nå ble jeg så glad..tenk Gravid,skal se det går helt fint denne gangen...jeg fikk helt gåsehud. Hos meg er det det samme som dag 8 så får bare vente å se..men fikk håp nå...jeg skal heller ikke gi opp...gratulerer så masse til dere begge og lykke til med spiren..stoooor klem fra nina
finetine Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Å så moro:o)!! Gratulerer så mye!! Krysser fingre for at din lille spire klorer seg fastxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, det går nok fint skal du se:o)
Bimmelim Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2008 Tusen takk alle sammen, så søte dere er:o) Så koselig med alle disse hilsningene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå