Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Noen som har hatt soppinfeksjon? Har gått på behandling over en uke nå. Brystvortene er fremdeles veldig såre og ømme, røde. Ellers kjenner jeg også en intens smerte mot slutten av ammingen, samt stråle smerter etterpå. Er så leiii nåå.. Hjelp noen !!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 hei! jeg holder fortsatt på med kur for sopp, holdt på i 2 1/2 uke nå. Ble bedre og bedre når det nærmet seg 2 uker. Kan ta tid! Står 14 dagers kur på min resept, men på ammepoliklinikken sa de at man burde bruke den ei stund lengre. Er fortsatt ikke 100 % bra her, men 80 % kanskje:) Hold ut, vær tålmodig :-)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Hvordan vondt har du? Kan du beskrive smertene? Jeg har nå stått på behandling i 2 uker, fremdels rød. Gutten min begynner å bli bedre, ikke fullt så hvitt belegg i ganen, samt at han spiser bedre. Synes smertene har gått litt opp og ned.. er usikker på om det er soppen eller om det kan være trange melkeganger. Kjenner i allefall til tider en intens smerte ved amming. Blir glad om du deler din erfaring på å ha infeksjon!! Takk )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå