2 hjertegull :) Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har inntrykk av at dette er den mest brukte debatten? At det ikke er så mye svar å få på de andre? "Samme som skravle", "samme som ammedebatten" osv... Har innleggene først vært publisert på den andre debatten da? Bruker dere andre forum enn dib, evt hvilke? Synes egentlig det begynner å bli litt kjedelig her, enda jeg er avhengig å må inn å sjekke hver dag.. Men det jeg mener er at Mia begynner å bli så stor nå, at jeg har jo sett alle inleggene før.. Nå spør de som har nyfødte om alt det jeg spurte om da Mia var bitteliten Som feber, søvn, mat, amming osv.. Og ikke misforstå, jeg synes det er fint å dele min erfaring å gi råd til de som sliter med noe, men når du har svart på det samme ørten ganger, da har det en tendens til å bli litt kjedelig.. Jeg er også veldig glad for at jeg kan spørre om ting å få gode svar og råd tilbake.. Ser at kanskje jeg høres litt utakknemlig og arrogant ut nå, det er jeg ikke.. Jeg sitter jo her av egen fri vilje, så ikke misforstå Ha en super søndag alle sammen
Labambie Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har nesten sluttet å bruke dib, har bytta over til Babyverden! Er så koselig der, man kan legge inn bilder osv... Særlig inne på terminforumene er det utrolig koselig!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 libroklubben har jeg prøvd, men der er det veeeldig stille synes jeg
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 MammaMia, jeg er helt enig med deg! Virker også som mange av de "faste" som var her, synes det også.. Er litt inne på tettinntil, men blir mest at jeg titter.
2 hjertegull :) Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2008 Ja ikke sant? Man legger jo merke til mange nye nick.. Også ser man i inleggene at babyene er bare noen uker.. Jeg har prøvd meg på babyverden forumet, som Labambie annbefaler.. Men jeg synes det er så rotete? Kall meg gjerne dum, men jeg forstår liksom ikke oppbyggingen i systemet... Her på dib er det så oversiktlig og supergreit å finne frem.. For de som er vant med babyverden, så er sikkert det også veldig enkelt.. Men jeg fikk liksom ikke helt til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå