Bassen&Spira <3 Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg mistet mine to små tvillinggutter for snart 4 uker siden =( Jeg var i uke 21. Kan jeg bli gravid igjen før jeg får mensen?? har enda ikke fått den (vet ikke hvor lang tid det er vanli å vente før en får den!?) Kan vel ikke bli gravid før eggløsning, og det får man vel bare når man har hatt mensen?? hm... Har enda slimblod etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Så trist å høre om tvillingene du mistet. Det må være grusomt.. Eggløsning kommer forøvrig FØR mensen, ca 14 dager - så du kan fint bli gravid uten å ha hatt mens. Lykke til videre :-)
Annabeth Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Uff så utrolig trist. Man vet nesten ikke hva man skal svare... Håper det er mange rundt deg som tar seg godt av deg.... Jeg var masse her inne etter aborter, men vet ikke om det kan helt sammenlignes men kan ofte være trøst i andre som har opplevd litt av det samme, men som sagt kan det neppe sammenlignes.. Håper legene tok seg god tid til deg og at du kanskje får noe oppfølgning..?kanskje du kan høre med dem..? Tror det er veldig individuelt... Kan desverre ikke gi noen svar på det du lurer på egentlig...Ønsker deg alt godt, neste gang går det helt sikkert bra. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå