lillir Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Hei dere. Jeg og min samboer har vel bestemt oss for å ta en ny runde med en "pk på 3" forsøk hos Hausken. Under våre forrige forsøk,så endte vi opp med en graviditet som varte til uke 13. Vi har hatt 3 ivf,og et fryseforsøk i den perioden. Vi har alderen imot oss(jeg snart 40,han snart46),men ellers er det ingenting i veien for at vi ikke skal kunne klare det her. Jeg har barn fra før også.. Skal ha en tlfsamtale md Jon Hausken nå på fredag,og om han mener at det er håp for oss,så er det ingen tvil. Da blir det nye runder!! Vil jo bli veldig dyrt for oss,da vi må betale alt selv,men evt resultat vil være verd det!!!! Noen andre her som har gått den runden,og som kanskje har noen gode råd/positive utfall?? Klem fra meg..
finetine Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Så fint at dere ikke gir dere:o)!! Har hørt at Hausken skal være så bra, folk er storfornøyde med de. Gode resultater har de også Uff ja det blir dyrt, men det er verdt det hvis det blir en baby ut av det. Og du vet jo at det kan feste seg, så da er det jo mange gode sjanser for å lykkes:o)........... Har ikke gått den runden ennå, men har bare ett uttak igjen og lykkes vi ikke da så blir det helt klart et uttak nr. 4 på oss. Enten i DK eller på Hausken............... Lykke til videre da
MK73 Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Tja, vi har nettopp hatt første forsøk i en trepakk privat, vi er også der at vi må betale alt selv nå. Vi er noen år yngre enn dere (35 og 37), men vi har ingen barn og jeg har aldri vært gravid. Så det går kanskje opp i opp? Er ønsket sterkt nok og dere har råd og ork, så er det bare å stå på :-) Lykke til!
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Hei Lillir! Vi har 2 ICSI runder + ett fryseforsøk hos Hausken. Hadde 2 barn fra før, gjorde en tabbe og steriliserte mannen i 2003 etter 4 graviditeter og to MA. Ble verpesyk igjen i 2006, tok da første ICSI/TESA/PESA som 41 åring. 17 egg ut, to inn og tre på frys. Resulterte i 1 barn 2007, negativ frys i juni 2008. Ble verpesyk igjen og tok ut 16 egg 8/10 (43 år). Etter 3 dager ble 2 åttedelte egg satt inn. Etter ytterligere 2-3 dager til slutta resten av egga å utvikle seg, så ingen på frys. Er i dag 7 uker gravid, men har ikke hatt UL og er redd det blir kanskje blir en MA. Uansett utfall denne gangen har jammen Klinikk Hausken gjort jobben sin; er sikker på at jeg kunne fått et halvt fotball-lag bare jeg orket å holde på lenge med ass befruktning hos Hausken (men nå er det slutt - 7 ganger gravid og foreløpig 3 barn, det holder i min alder!). Lykke til videre Lillir, dette klarer du vet du!
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 bare en liten trykkfeil: ...tok ut 16 egg 8/9...
lillir Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2008 Hei jenter,og tusen takk for svar..:-)) Har nå snakket med Jon Hausken,og det BLIR ny runde på oss..:-)) Han mente at eggkvaliteten min er så super,at sjansene er store for at det vil klaffe!! Det eneste han vil forandre på nå,er å utsette innsettinga av befrukta egg noen dager for å se an utviklingen.. Ble så oppløfta og glad over den samtalen!! Og må igjen få si at dere her inne er supre. Tross nedturer(bølgedaler),så er dere her og støtter de som trenger det. Det har så mye å si å få omtanke fra andre i samme situasjon. Masse lykke til alle sammen..:-)) Klem fra meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå