Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #26 Skrevet 12. oktober 2008 Många skriver att det är mannens ansvar, har ni kvinnor själva ingen vilja? Varför är det bara mannens ansvar? Jag trodde att sex och otrohet är bådas ansvar, både mannens (den otrogna) och kvinnans, (den som är otrogen med en gift man) Har ni aldrig undrat hur det skulle varit om ni var frun och att er man var otrogen mot er med en annan kvinna? Det sägs ju att what comes around goes around...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #27 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har også hatt et seksuelt forhold til en mann med samboer og barn, mens jeg selv var singel... riktignok et veldig kortvarig forhold, men, ærlig talt, når lyst og gnist er der, jeg vil ha ham, han er dum nok til å ville ha meg på tross av dem som venter hjemme... skal være enig i at det ikke er det smarteste jeg har gjort, langt ifra, og har hatt dårlig samvittighet også... men i bunn og grunn synes jeg det er hans ansvar og hans problem, jeg gjorde ikke noe galt....
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #30 Skrevet 12. oktober 2008 Har det falt deg inn at oppriktig kjærlighet kan ligge til grunn? Det var i allefall min grunn. Ikke er jeg usikker, ikke mangler jeg sosiale antenner og samvittighet og ikke gjorde jeg det for status (hvor i all verden får du det fra at det gir status???) Jeg er i 30 åra, han er i 40 åra, så ikke "tenåringsinnfall" og jeg var villig til å gå gjennom ild for han! anonym 18:41
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #31 Skrevet 13. oktober 2008 Sorry,men hva feiler det her da?? "Må jo ligge noe bak denne oppførselen; dårlig selvtillit,misunnelse eller noe som virkelig har ødelagt en stakkars sjel, siden de ikke kan være snille jenter og holde seg unna. " Hva med mannen som ikke kan ligge unna?? Jeg har vært på begge sider av det gjerdet,min mann var utro og jeg,etter at ble singel har vært utro med en gift mann. Denne gifte mannen,sa først at han IKKE var gift.Da det kom frem,var jeg allerede sååå på knærne. Men mannen var en absolutt pådriver,ville treffe meg hver dag.At jeg skulle komme mens han var på jobb,overnattet hos meg uten at kona visste det. Jeg ble gravid,litt for sent for angrepillen da det ble oppdaget.Det er jeg jammen glad for idag,har en nydelig liten baby nå og hadde glatt gjort det samme om igjen. Men det er INGENTING I VEIEN MED SELVTILLITEN MIN,MISUNNELIG ER JEG IKKE OG MIN SJEL ER DET HELLER INGENTING I VEIEN MED!! """ dere som har dere med opptatte menn, driiiiter i om det er barn innvolvert og fraskriver seg ethvert sosialt ansvar."""""" Man går jo ikke inn for å ødelegge et forhold.Det er faktisk ikke kvinnen sin feil,da er det ihvertfall maaange kvinner å skylde på,vil mannen være UTRO,så er mannen UTRO!!!!!!!!!!!!!!!!!!Enkelte ting rår man ikke over,ihvertfall ikke når den andre parten ikke vil gi deg opp.Ja,såfremt man ikke blir gravid da,da løper de og ansvar blir et fremmeord!!! Barnefaren her fikk bli hos kona si og det er jo flott,for jeg ville ikke hatt ham;-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #32 Skrevet 13. oktober 2008 De som sier det er den store kjærligheten.. den kjærligheten er basert på en løgn. Selv om løgnen ikke er til deg. Elsker han deg forlater han sin kone før han puler deg. Ler så jeg griner når dere sitter igjen som alene mødre. Ler ikke av den stakkars kona som enten må leve med denne slasken av en mann eller selv bli alenemor. Skulle vært straffbart etter lov. Ps mine partnere har, så fremt jeg vet, aldri vært utro mot meg så jeg er IKKE bitter.
zethaline Skrevet 13. oktober 2008 #33 Skrevet 13. oktober 2008 Hehe,ikke bitter jeg heller.Når jeg leser om all dritten her inne,foretrekker jeg å være alenemor.Bedre selvvalgt enn at noen velger det for meg;-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #34 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er også selvvalgt alenemor, og jeg må si at den avgjørelsen blir styrket på bim og dib. Er ikke mannehater. Og jeg liker barne faren mere en mange her liker sine ektemenn.
zethaline Skrevet 13. oktober 2008 #35 Skrevet 13. oktober 2008 Hehe,den tror jeg faktisk på;-) Er det du som er 18,41???
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #38 Skrevet 13. oktober 2008 Helt enig, hvorfor går han ikke fra kona *før* han har seg med noen på si? Jeg hadde aldri stolt på en sånn mann. Kan han gå bak ryggen på den dama, kan han gjøre det samme mot meg... Og jeg blir så provosert over folk som mener at man ikke kan styre følelser og derfor bare kjører på. Om man ikke kan styre følelser, så kan man da styre handlinger? Man MÅ jo ikke ha seg med alle en blir tent på? Greit at den som er i et forhold har det største ansvaret, men så lenge folk lar dem holde på, så vil de jo fortsette utroskapen. Og de fleste opolever vel at mannen helst blir hos den kona de har, hvertfall så lenge det er unger inne i bildet. Ikke alle ofrer daglig kontakt med unga sine for elskerinna sin skyld. Så sitter damene igjen der da, med skjegget fullt av postkasser, og kanskje en unge som aldri vil ha kontakt med faren sin...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #39 Skrevet 13. oktober 2008 Bare til å innse det først som sist,utroskap kommer alltid til å finnes dessverre. Og ja finnes mange barn som ikke får ha kontakt med far,men det skjer også med barn som far har bodd sammen med og når han finner en ny dame og får nye unger.Så kutter han kontakt med barna han har fra før. Slutt å forsvar de jævla mannfolka,de er en egen rase.Det er rett å slett ikke håp for dem,innse nå det da;-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #40 Skrevet 13. oktober 2008 Åjada, hun som lå med mannen jeg var gift med. Hun glemte å si fra til mannen sin, og jeg fikk heller ikke vite om dette barnet før det var gått noen år. Ikke festlig for barnet heller, å plutselig måtte forholde seg til en "ny" pappa.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #41 Skrevet 13. oktober 2008 Er så enig med anonym 03.31! Skjønner også dette ordtaket "ingen kjenner kjærlighetens uransakelige veier..." som ble nevnt tidligere, MEN hva med "du skal ikke stjele?" "Han var bare så deilige at jeg måtte ha ham......" Ja, det er mye fint en skulle ønske å hatt når en kikker i butikken også!!! Likevel, en kan ikke bare ta seg til rette og rappe det en vil ha fordet! Alt dette har noe med moral og etikk å gjøre!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #42 Skrevet 13. oktober 2008 Det er stor forskjell å måtte ha alle en blir tent på (så primitive er det heldigvis ikke så mange (kvinner?) som er). Noe helt annet er om du elsker en annen person.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #43 Skrevet 13. oktober 2008 Knulla som faan med en gift mann på danskebåten..... grrrrrrrrrrr det var digg siden det egentlig var ulovelig... hihihihi kanskje det var din mann? Dont worry, har ikke sett han siden
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #44 Skrevet 13. oktober 2008 Pulte samboeren til søstra mi flere ganger for en tid tilbake! Fy og fy...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #45 Skrevet 13. oktober 2008 Ja, har gjort det, og blitt gravid. Hvordan gikk det? hm, Vi knullet vel egentlig fra helt i begynnelsen av hans forhold med hun andre, han spurte meg til råd når han skulle bli sammen med henne liksom. Vet ikke helt når hun fikk vite at det var hans barn, men tror det var ganske sent for å si det sånn. Gutten min var vel ca 2 år og 2-3 mnd da det ble slutt mellom de.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #46 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg kan forstå at enkelte, som ikke finner ut før etter lang tid at fyren er opptatt, sliter. Men hvis jeg møter en mann med ring på fingern, så ville jeg rett og slett ikke tillate meg selv å falle for ham. Og hvis man elsker noen, hvorfor ikke bare kreve at han forlater kone og barn? Før man går noe videre? Da ville nok mange funnet ut at han helst blir hos kona, *før* de blir gravide, eller såra... Traff selv en kjempekjekk og ålreit fyr for en del år siden, før det skjedde noe var det heldigvis et par av kompisene hans som fortalte meg at det var noe han hadde "glemt" å fortelle meg... Han hadde vært gift i to måneder, kona var reiseleder og borte i lange perioder... Heldigvis hadde det ikke gått så langt, så jeg ble egentlig bare pissed og kom meg fort over ham. Hva om det hadde pågått en stund, og han hadde dumpa meg når kona kom hjem? Den som hadde blitt såra hadde jo vært meg... Han hadde da ingen planer om å gå fra ei "fersk" kone, han bare kjeda seg mens hu var borte... Ja, man kan forelske seg i gifte menn, men man kan velge å ikke gjøre noe med det. Man må ikke leve ut alle følelser. Det går faktisk an å tenke på at det man gjør sårer andre, både kona hans og eventuelle barn. Og nei, jeg har ikke vært utsatt for utroskap, men jeg kan tenke meg til hvor jævlig det er. Men først og fremst er jeg ikke interessert i å bli brukt som tidsfordriv av en mann som kjeder seg, men som helst vil bli hos kona. Men for meg virker det som om enkelte er mer opptatt av å få barn, enn faktisk å sørge for at dette barnet får en far, så da er det jo ikke så farlig om far blir hos kona si. Bidrag må han jo betale uansett... Og ja, jeg vet at det finnes menn som stikker når dama blir gravid, også etter flere års forhold, men da har ikke mor lagt opp til å bli alenemor, så det er en helt annen "greie"...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #47 Skrevet 13. oktober 2008 Det er akkurat det du er, anonym 20:14.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #48 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg innledet et forhold til en "mann" med kjæreste da jeg var 17 år. Trodde det var den store kjærligheten! Etter 6 mnd med spenning (når man er 17, er det tross alt det det er; spenning), fortalte han det til dama og det ble slutt mellom dem. Vi ble sammen "på ordentlig" og flyttet sammen med en gang. 3 år senere innså jeg at jeg aldri hadde elsket ham. Han var opptatt og "forbudt", og det var det jeg forelsket meg i! Men jeg angrer ikke et sekund! Hadde det ikke vært for at alt det der skjedde, hadde jeg ikke sittet her i dag, med en mann jeg elsker og verdens skjønneste sønn. Det hører med til historien at dama hans hadde et barn fra før, som han overhodet ikke var interessert i. Etter at det ble slutt mellom dem, møtte hun en annen bare uker senere. I dag er de gift og har ihvertfall 1 felles barn.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #49 Skrevet 13. oktober 2008 Jepp, og han reiste ifra henne uka etter, så jeg går ut ifra han hadde gjort det uansett om jeg hadde kommet eller ikke. Vi er gift nå og har fått en liten. Kan ikke si jeg angrer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå