Gå til innhold

Sv: noen av dere som har pult en gift mann/en mann i som er i forhold?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir helt kvalm av mennesker som gjør det når du vet personen er i forhold. Noe av det ekleste jeg vet.

Skrevet

synn for deg at du syns det er det ekkleste du vet, men e jo faktisk mannfolket som e i ett forhold sitt ansvar ikke kvinnfolket..

Skrevet

Høres ut som du har blitt bedratt en gang!hehehehehe

JEG har min samvittighet ren her.. Visste ikke at han var i et forhold før jeg ble svanger.

Skrevet

Ja...

Vi hadde et forhold "på si" i et år før han flytta fra kona. Da ble jeg gravid... og så flytta han tilbake.

Ja, vet mange gosser seg her nå...

Blir alenemor.

Skrevet

Har hatt forhold til gifte menn ja, men har alltid sørget for sikker prevansjon. Talentløst å bli gravid med en gift mann! (Hadde jeg vært så dum å blitt gravid med en gift mann, hadde jeg tatt abort).

Hørt om angrepillen eller?

Skrevet

Det er jo direkte latterlig å se ned på kvinner/menn som har sex med mennesker som er i et parforhold. De har da ikke ansvar! Kunne sikkert hatt sex med en mann som var i et forhold, så lenge jeg ikke var forelsket i han. Hadde tenkt meg godt om hvis mannen hadde barn, men det er hans ansvar om han vil risikerte familien sin. Om de var kjærlighet hadde jeg gitt f... i om han hadde barn. Menn/kvinner som er utro mot sin partner bør virkelig bruke kondom.

Skrevet

Abort har aldri vært alternativ for meg, og kommer aldri til å være.

Trodde p-piller var sikker prevensjon.

Anonym 18:41

Skrevet

ja jeg har gjort det, men ikke blitt gravid. Det stod til og med i se og hør at vedkommende jeg datet og hadde sex med drev på med noen utenom kona og jeg ble jo dritredd for at jeg kom til og få ansiktet mitt innplotta i se og hør.

Skrevet

jepp..

han er ikke gift lenger nå altså.

Skrevet

til anonym 18.41: Ja jeg fryder meg litt. Synes du er ei fitte.

Skrevet

Du anonym 20:14.

Sliter du med å holde på mannen din??

Skrevet

Ja det har jeg gjort mange ganger. Men aldri blitt gravid da!

Til og med bedratt min kjære med en opptatt mann!

Eneste jeg har dårlig samvittighet ovenfor, er min kjære.

Men vi har det bra nå! Barn og alt! :)

Skrevet

Nei jeg har ikke blitt bedratt..trenger ikke å ha opplevd det for å si at dere er noen **********. Ja, mannfolket er like ille, men hvis tilfellet er at man VET at mannen har kone/kjæreste, da er det så utrolig lavmål som du får det..

Skrevet

hyggelig av deg å le når du tror jeg har blitt bedratt da. Kan si at det har jeg ikke. Det er jo forskjell når du ikke var klar over det. Mannen er drittsekk uansett, men jeg synes dama er like ille HVIS hun vet.

Skrevet

Anonym 20:14.

Folk som sitter i glasshus, burde ikke kaste stein.

Skrevet

håper virkelig dere som har dere med opptatte menn blir bedratt av andre med samme syn som dere. at de driiiiter i om det er barn involvert og fraskriver seg ethvert sosialt ansvar.

må jo ligge noe bak denne oppørselen; dårlig selvtillit,misunnelse eller noe som virkelig har ødelagt en stakkars sjel, siden de ikke kan være snille jenter og holde seg unna. virker nesten som at det er det at de ødelegger en familie som er drivkraften. at det liksom er status å føkke opp for andre jenter...

ingen som har en slik historie å fortelle da? at de knulla opptatte menn før, men ble selv bedratt og skjønner nå at det ikke akkurat er noe man

bare kan le av

Skrevet

helt klart usikre jenters oppførsel!! en 'normal' jente hadde styrt unna og ville syns at den opptatte mannen var en møkkamann...

Skrevet

ingen kjenner kjærlighetens uransakelige veier...

Skrevet

må nok legge med flat her ...

jeg har hatt forhold til en mann som er forlovet.. ( min x faktisk) men han gikk uten ringen.bodde alene (fortalte han) mens faktume var at han ikke var ute av forholdet... vi hadde et lite forhold noen mnd før jeg oppdaget det.. jeg var aldri der hjemme der ,jo 2 ganger (på dagtid) men da sa han at hun ikke hadde hentet tingene sine enda.. ( jeg trodde det,naiv jeg også)

meen jeg avsluttet det når jeg oppdaget at han lygde,fortalte samboeren hans det men hun trodde jeg var ute etter å ødelegge, min x fikk så busta føyk da jeg fant det ut !! men skulle vell vist bedre jeg også !!

hun tror fortsatt jeg var ute etter å ødelegge mellom de.. jeg har ny samboer å lever på de lykkeligste dagene :)

Skrevet

Til anonym 21.37: Hvorfor sitter jeg i et glasshus? Jeg er ikke ei fitte, jeg har ikke pult andre sine menn.

Hilsen anonym 20.14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...