Gå til innhold

Treff for gravide i Oslo-området?

En fra før

Anbefalte innlegg

Forrige gang jeg var gravid, traff jeg en kjempehyggelig gjeng med modne gravide på dette forumet. Vi hadde det til felles at vi hadde passert 30 (og 40) og at vi hadde termin i løpet av vår/sommer det kommende året. Vi møttes jevnlig og gjør det enda. Dette var et veldig bra innslag under graviditet og spesielt i permisjonen, - ikke noe gøy å være hjemme med klesvasken hver dag;-) Så jeg kunne godt tenke meg å få til dette igjen. Noen som vil være med?

Hilsen 35åring som skal ha nr 2

Fortsetter under...

Flott ide og jeg blir gjerne med. Er 42 og venter barn nr. 2 i april med nesten 20 års mellomrom.

Rundt meg finns få med små barn og ingen som er gravid så for meg ville det være toppers og bli kjent med dere.

Håper at det er flere som henger seg på og at vi får til å treffes!

Ønsker alle en kjempeflott høstuke!

hei :-)

Jeg synes også det er en kjempe god ide å få til et treff for modne gravide i Oslo.Og jeg blir gjerne med.

Jeg er snart 38, og venter barn nr.2. Min termin er mars-09.

Har en sønn på 12 fra før.

(Som forøvrig ikke er så veldig begeistret over å få en baby i hus)

Annonse

Jeg kan godt tenke meg å være med men reiser bort i neste uke. Kan ikke vi vente til uke etter det. (uke 45)?

Jeg er fleksibel ang. tid og sted og jeg håper at noen vil ta initiativ til å ta dette videre.

Etter veloverstått duotest skal vi nå en uke til sol og varme og nyte tilværelsen før høststormene setter inn over Norge for fullt.

Ønsker alle en flott uke og ville glede meg veldig om vi kunne få til et treff om ikke altfor lenge.

Hei :-)

Jeg blir også med Onsdag 5.November.

Jeg foreslår Kafe Oslo i Litteraturhuset.

Sentralt, bra mat, og så er det ikke mere støy enn at vi kan ha samtale rundt bordet.

Men vi må bestille bord, for det er mange som liker å spise der etter jobb.

Hva synes dere andre om stedet, og når passer det best for de fleste?

Mvh Christin

Annonse

Jeg blir gjerne med på treff i Oslo 5 november.. Jeg har en gutt som blir 10 år i Desember og to jenter og en sønn som er voksne..

Skal til tannlege denne onsdagen, men den kan jeg utsette..

Venter kjærlighetsbarnet i mars 2009 og vi gleder oss veldig..

Til ,,utrolig,, så håper jeg det passer for deg neste Bim treff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...